«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Вересень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 20.05.2024, 20:13:08

Головна » 2008 » Вересень » 19 » Тур’євроцентр: виставка без туризму



Тур’євроцентр: виставка без туризму
12:51:12

Минув тиждень з виставки «Тур’євроцентр-Закарпаття 2008». За словами представників влади та організаторів, захід вдався на славу. Питання в тому, яку мету переслідували організатори – просто влаштувати бізнес-виставку чи таки продемонструвати гостям, що ж власне являє собою туристичне Закарпаття? Якщо перше – то сперечатись нема з чим, а якщо друге – то відразу виникають сумніви…

 

Директор виставки Петро Голіцин охарактеризував цьогорічну виставку-ярмарок так: «Виставка набагато більша, ніж минулорічна. Якщо торік було 140 учасників, то сьогодні вже маємо понад 160, а також 87 виставкових стендів. Дипломатичний рівень присутності свідчить, що виставку визнано. В області побувало 11 консулів різних країн, а також надзвичайні посли Китаю та Білорусії».
 
Цього року на виставку приїхали гості з семи держав світу – Австрії, Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини, Білорусії та Китаю. Були також гості з інших областей України. Звісно, повністю була представлена і наша область. Як дізнався журналіст «ЕКСТРИ», учасники платили 80 дол. за 1 кв. метр виставкової площі. Самі виставкові будки були невеликі, максимум 4 кв. м. Плюс до цього - 60 дол. за участь в каталозі туристичних об’єктів.
 

Як зізнався один з чиновників Іршавського району (ім’я з етичних міркувань не вказуємо. – Авт.), всі райдержадміністрації змушені були брати участь у виставці. «Всі, хто має бізнес на туризмі, – в рекламі не зацікавлені, а цій виставці ефекту - нуль»,- зізнається чиновник.

Відсутність зацікавлення у рекламі підтвердив автору і Петро Голіцин: «В нас нема культури реклами. Тому за підсумками «Тур’євроцентру» зробити висновок про туристичне Закарпаття важко. Але це не зменшує досягнень виставки».

Далеко не весь туристичний потенціал був представлений. Автор знайшов лише декілька туристичних операторів, пару готелів та майже жодного етнічного фестивалю. Гостям заходу не вдалося ні покуштувати гуцульської бринзи, ні ріпи, ні баноша. Інформації про них – теж ніякої.
 
Представники влади натомість виставкою залишились задоволеними, хоч і не відкидають той факт, що сьогодні в закарпатському туризмі є багато проблем. Одна з головних – брак кваліфікованих кадрів. Але якщо для вирішення цього питання створили кафедри туризму у вишах області, то існує ще й проблема інфраструктури, транспорту, інформації про туризм краю, а для їх вирішення треба чимало коштів та зусиль.
 

До того ж велика частина крайового туризму знаходиться в «тіні». За словами зав. кафедри туризму УжНУ Федора Шандора, потік туристів часто приховують, щоб не платити податки. Тому має пройти ще багато часу, аби туристичній бізнес став на ноги та почав приносити справжній прибуток Закарпаттю.

 

Дмитро ОЛІЙНИК, газета «ЕКСТРА»
 
Категорія: Ужгород | Переглядів: 649 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Чи дозволять виборцям проголосувати вдома без відповідних довідок?
Росія приставить до кожного українського регіону свого куратора
Мєдвєдєв відкинув ренесанс сталінізму в Росії
В Ужгородському національному університеті відзначили День Європи в Україні
Вулканічний попіл закрив аеропорти Британії та Нідерландів
Опрос: Эксперты крайне негативно оценили результаты 100 дней работы Президента Януковича
Янукович орендує резиденцію "Межигір’я" по 3 гривні за сотку
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...