«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 27.04.2024, 20:06:32

Головна » 2009 » Лютий » 7 » І гори все синім полум’ям?...



І гори все синім полум’ям?...
07:32:08

Надзвичайники Закарпаття б’ють на сполох – в Ужгороді більше 10% гідрантів не працюють.

 

В Ужгороді з 619 пожежних гідрантів - 68 непрацюючі. Та й ті, що діючі, потребують ремонту. Більше того, до них пожежним автомашинам через затори на дорогах та припарковані автівки важко доїхати.

 

До прикладу, поблизу Держказначейства є автостоянка і прямо на люку, під яким розміщено гідрант, стоїть автівка. Тож в разі потреби пожежники будуть не в змозі під’єднатися до крана, щоб набрати води.

 

Як розповів «НЕДІЛІ» начальник караулу ДПЧ №1 м.Ужгород Юрій Форіш, в окремих місцях гідранти взагалі заклали бруківкою або ж навіть заасфальтували. В самісінькому центрі, біля ректорату УжНУ, замість гідранта, який колись тут стояв – купа сміття та неприбрані гілки дерев.

 

Згідно із нормами, говорить МНСник, потрібно, щоб через кожні 150 метрів у місті стояв гідрант. Та, на жаль, ці норми в Ужгороді не дотримуються. Навіть з-поміж працюючих гідрантів більшість уже старі, мають близько 100 років. Тим не менш, старі гідранти - чехословацького виробництва - ще більш надійні, аніж радянських часів.

 

На відміну від радянських, які знаходяться під землею, чеські наземні, їх одразу видно і до них легше дістатися. У цілому, більшість гідрантів потребують ремонту або заміни. Лише для того, щоб замінити один гідрант, за словами п. Форіша, потрібно близько 5 тисяч грн. Наразі головним завданням для міста, вважає надзвичайник, є збереження в належному стані працюючих гідрантів.

 

В противному випадку у боротьбі проти вогняної стихії пожежники без наявності на близькій відстані води будуть безсилі.

 

Як стверджує Форіш, у місті досі є такі райони, де взагалі відсутнє центральне водопостачання, зокрема мікрорайон «Червениця». Тим самим це утруднює пожежникам роботу в разі пожежі.

 

Нормальною ситуацією в плані доступу до пожежних гідрантів Форіш визнав райони біля заводів «Ядзакі», «Джейбіл» та житлових новобудов.

 

Великою проблемою в місті для МНСників є під’їзні шляхи до місця надзвичайної події. Інколи, говорить п.Форіш, дорога забирає ще більше часу, аніж саме гасіння пожежі. В обласному центрі взагалі є вулиці, до яких практично неможливо дістатися.

 

Зокрема, бетонними плитами перекрита дорога на набережній Незалежності, а в’їзд з вулиці Уральської теж закритий кованою брамою. При потребі ключ доведеться шукати в чергового міської ради, а це, знову ж таки, при НП - втрата дорогоцінного часу.

 

Роман СЕНИШИН, газета «НЕДІЛЯ»

Категорія: Закарпаття | Переглядів: 649 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Керівники Закарпаття та Пряшівського самоврядного краю підписали план дій щодо створення нового українсько-словацького пункту пропуску “Уліч
БЮТ экстренно собирает Раду, чтобы отменить соглашение о ЧФ
ФК “Закарпаття” оштрафували на 3 000 гривень
Родина французів два роки ґвалтувала власних малолітніх дітей
У Чехії розгорівся скандал через "брудних" українських заробітчан
В Ужгороді пройде прес-конференція членів Національної спілки фотохудожників України
Корчму-музей “Деца у нотаря” в Ужгороді відвідає найсильніший у світі угорець
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...