«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Квітень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 10.05.2024, 15:33:31

Головна » 2009 » Квітень » 3 » Проїзд у київському метро подорожчає у 2-3 рази



Проїзд у київському метро подорожчає у 2-3 рази
20:50:24
Незабаром у столичній підземці запровадять "спреведливу систему оплати проїзду".
 
За новою схемою тарифікації проїзду у київському метро, вартість однієї поїздки може зрости у 2-3 рази, залежно від тривалості перебування у підземці, а також дальності поїздки.

Таким чином, КП "Київський метрополітен" планує перейти на "справедливу систему оплати проїзду, як в усьому світі", пише "Газета по-київськи".

Задля цього станції підземки вже у цьому році облаштують турнікетами на вихід із пристроями для читання карток.

Нову схему оплати проїзду планувалося запровадити вже до серпня цього року, проте КМДА не виділила для цього достатнього фінансування. Тому в цьому році вартість проїзду залишиться, скоріш за все, незмінною.

За словами головного інженера КП "Київський метрополітен" Володимира Зеля, Київ — перше місто в СНД, яке планує перейти на зональну систему оплати проїзду.

Оплата буде залежати і від дальності поїздки, і від часу перебування в метро. Якщо пасажир перебуває в підземці довше 40 хвилин - заплатить за подвійним тарифом. Не пощастить і тим, хто їде "від кінцевої до кінцевої".

Шлях від станції "Лісова" до "Академмістечка" займає 38 хвилин, від "Червоного хутора" до "Сирця" - 36 хвилин, а від "Героїв Дніпра" до "Либідської" - 23 хвилини. Але якщо додати сюди час очікування потяга, який останнім часом значно збільшився, то поїздка буде коштувати дорожче, ніж 1,7 гривні.

Для поїздок на дальність будуть використовувати зональний принцип. Пропонують зробити або три зони - центральну, середню та околиці, або дві - центр та околиці. Проїзд в одній такій зоні буде коштувати мінімально - тобто 1,7 гривні, але якщо пасажир перетинає межу зони, доведеться платити вдвічі більше, якщо перетинає межу двічі, - буде змушений платити за потрійним тарифом.

Наприклад, пасажир зайшов у метро на станції "Харківська". З його картки відразу знімається максимальний тариф, наприклад, потрійний - 5,1 гривні. А коли він виходить на станції "Золоті ворота", то на картку повертається 1,7 гривні (через те, що пасажир перетнув дві зони). Розрахунки ці приблизні. А тарифи будуть погоджувати з владою, тобто з Головним управлінням цінової політики Київської адміністрації.
 
 
Категорія: Україна | Переглядів: 488 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
Гостре для Закарпаття питання – відселення жителів зі зсувонебезпечних територій спробував вирішити Олег Гаваші
Погода у Закарпатті на 18 листопада 2009 року
На выборах можно незаметно фальсифицировать 3-5% голосов
У Китаї стратили європейця вперше за півстоліття
ЦВК опрацювала майже 100% бюлетенів: Янукович виграє 10%
Українська діаспора в Росії просить Мєдвєдєва дозволити трансляцію українських каналів
К Земле летят тысячи опасных астероидов
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...