«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Травень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 12.05.2024, 06:56:12

Головна » 2009 » Травень » 19 » На Закарпатті розкрадають залізницю



На Закарпатті розкрадають залізницю
10:30:31
 
На Закарпатті різко зросла кількість крадіжок залізничного господарства. Залізничники кажуть, найстрашніше те, що більше почали красти ті запчастини, від яких залежить безперебійне функціонування залізної дороги.

 

Зазвичай, зловмисники розкомплектовують верхню будову колії, хрестовини, крадуть кабелі, металеві проводи, світлофори і що найнебезпечніше – рельсові з’єднувачі, це може спричинити до сходу потягу з рельсів. Крадіжка кабеля призводить до втрати диспетчерського контролю за управлінням поїздів, а пошкодження світлофорів  - до зіткнення авто з залізнодорожнім транспортом. Крадуть усе, що можна здати на металобрухт і непогано підзаробити.

 

- За перший квартал цього року ми вже маємо 6 випадків розкрадання колії, тобто це вже 14 тисяч гривень збитків, та ще одне викрадення рейкорізного верстату на станції Батьово, який коштує 16 тисяч гривень, а повернули нам лише 4 тисячі гривень, - розповідає начальник Ужгородської дирекції залізничних перевезень Олександр Єфименко.

 

Минулого року було 20 випадків розкрадання. Зловмисники накрали господарства сигналізації та зв’язку обласної залізниці на суму 67 тисяч гривень, майже стільки ж збитків завдали після крадіжок господарства залізничної колії та на 6 тисяч гривень викрали комплектуючі до залізничних вагонів. В Ужгородській дирекції кажуть, що з початку цього року вже спостерігається збільшення крадіжок. Кримінальні справи проти зловмисників зазвичай порушують, якщо сума збитків залізниці досягає 907 гривень. Але на залізниці кажуть, що встановлення будь-якої суми є абсурдом, оскільки навіть крадіжка найменшої частинки залізної дороги може призвести до біди.

 

Залізничники головну причину такого розкрадання вбачають у безконтрольній діяльності пунктів прийому металобрухту. Це провокує місцевих жителів не тільки до розкрадання вантажів, але й на розукомплектування деталей верхньої будови колії, засобів сигналізації та зв’язку. Тим самим виникає ще більша загроза для безпеки руху та життя людей. Укрзалізниця вже якось формувала список металобрухту, який заборонено приймати у пунктах спеціалізованих підприємств. Проте досі цього списку ніхто не дотримується і надалі усюди продовжують приймати колійний металобрухт.

 

Віктор ТАР, газета «НЕДІЛЯ»
 
 
 
Категорія: Закарпаття | Переглядів: 662 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
Українська діаспора в Росії просить Мєдвєдєва дозволити трансляцію українських каналів
У школи повернулась 11-річна освіта
Незаконне ввезення до України автомобіля «Chrysler» попередили працівники Чопської митниці
Оборонний комплекс часів Другої світової війни – Лінію Арпада – на Закарпатті перетворюють на туристичний об’єкт
Ученые предупреждают о возможной сексуальной эпидемии
Офіційний курс валют на 27 липня
За кожен зайвий метр українців можуть змусити платити по 10 гривень
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...