«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 23:09:06

Головна » 2011 » Липень » 28 » Роберт Бровді: Для вирішення проблем Ужгородської дитячої залізниці потрібен комплексний підхід



Роберт Бровді: Для вирішення проблем Ужгородської дитячої залізниці потрібен комплексний підхід
10:55:30
 
Останнім часом у крайових ЗМІ вкотре актуалізувалась тема Ужгородської дитячої залізниці. Воно і не дивно. Адже у розпал літніх канікул під прицільну увагу потрапляє кожен об’єкт дитячого дозвілля. А ще, черговий приїзд в область високопосадовців з Львівської залізниці дав чергову нагоду згадати про наболіле питання. Однак і цього разу несподіванок не сталося. Все пішло за звичним сценарієм. Львівська залізниця відверто натякнула, що ужгородська дитяча вузькоколійка їй не цікава й не потрібна. Влада міська та обласна на словах знову задекларували свої добрі наміри вирішити проблему. Але по суті – ніякої конкретики. Поговорили, поміркували і так…до наступного літа.
 
Хоча, приклад успішного відновлення роботи Ужгородської дитячої залізниці все ж таки є. І, що важливо, не за державний кошт і з чиновницької "доброї волі”, а силами волонтерів та громадськості. Отож, для повноти і об’єктивності картини, все ж таки варто почути думку людини, котра у 2009 році була серед натхненників та організаторів волонтерського руху з відновлення вузькоколійки. Отже прокоментувати тодішню й нинішню ситуацію навколо дитячої залізниці, ми попросили депутата обласної ради Роберта Бровді.
 
За його словами, сьогоднішня позиція усіх зацікавлених сторін (зокрема вдали і залізниці) не дає підстав сподіватись на позитивне вирішення проблеми. Фактично, за красивими і правильними фразами проглядається банальне бажання – позбутись незручного об’єкта і не нести за нього відповідальність.
 
"Два роки тому, започаткувавши волонтерську ініціативу, заручившись ентузіазмом й підтримкою молоді, активістів Студентської республіки, усіх небайдужих ужгородців, ми з командою однодумців домоглися відродження дитячої залізниці”, – пригадує Роберт Бровді. "А знадобилося на це, – стверджує він, – півтора місяці волонтерської праці, помноженої на чіткий організаційний патронат і спонсорські кошти, які вдалося залучити під цю яскраву і загальнокорисну ідею.
 
На фоні багаторічного занепаду і посилання на "нездоланні” труднощі, для багатьох це здалося фантастикою. Хтось від заздрощів одразу поспішив назвати це піаром. Хоча насправді "піарилися” не ми, а зовсім не причетні до справи особи. Наприклад, тодішня мерія аврально вирішила взяти повернуту до життя дитячу залізницю на міський баланс. Хоча до цього демонстративно її не помічала і не зробила нічого для її відновлення!”
 
На переконання Роберта Бровді, "щоб там не казали, але спільно з громадськістю тоді вдалося зробити дійсно корисну справу. Влітку-восени 2009 року ужгородська малеча безкоштовно насолоджувалась дитячою залізницею. За власний кошт ми здійснили усе необхідне для її зимової консервації. І ясна річ, оголосили, що наша ініціатива та вже зроблена робота має бути підтримана і розвинута.
 
Адже жодна громадська структура не в змозі утримувати подібний об’єкт. Але наш голос не був, на жаль, почутим. Взяття на міський баланс виявилося бутафорним, а заяви колишнього мера про виділення з бюджету 600 тис. грн. – порожніми обіцянками. Як наслідок, втрачено час і можливості. Багато що доведеться починати з початку, хоча всі стартові умови для нормальної роботи і розвитку вузькоколійки були уже тоді”.
 
Як стверджує депутат, "нинішні спроби передачі з міського на обласний баланс проблему дитячої залізниці не вирішать. Потрібен комплексний підхід. Очевидно, вихід слід шукати у створені спеціалізованого підприємства, яке б на паритетних засадах управлялось та фінансувалось обласною, міською владою та Львівською залізницею. Доцільно залучати також галузеве фінансування за програмами профтехнічної освіти та організації позашкільного дозвілля. І напевно ж не обійтися без залучення приватного бізнесу. Наприклад, шляхом надання прилеглих площ під суміжні розважальні атракціони, частина прибутків від яких спрямовуватиметься на потреби дитячої залізниці.”
 
 
Категорія: Закарпаття | Переглядів: 450 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
Оборонний комплекс часів Другої світової війни – Лінію Арпада – на Закарпатті перетворюють на туристичний об’єкт
Составлен топ-лист книг Третьего Рейха
Ужгород: Завтра відбудеться зустріч з учасниками Всеукраїнської велоестафети
Ученые выяснили, почему некоторые планеты движутся задом наперед
Опозиція замінує Раду, щоб не допустити двомовності в Україні
У Білорусії розбився МіГ-29 разом з екіпажем
Сільвіо Берлусконі святкує 74-річчя
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...