До України дісталася мода на нові предмети розкоші. Тенденція new luxury передбачає витрачання грошей не на безглузді матеріальні цінності, а на те, що допоможе зробити життя комфортнішим.
"Стара розкіш - запросити дівчину в шикарний ресторан. Нова розкіш - організувати вечерю на даху будинку, така послуга вже з'явилася в Києві. New luxury - це ексклюзивні враження, унікальний досвід, висока естетичність та актуальність", - пояснює глава підрозділу Trendwatching Ukraine (холдинг маркетингових комунікацій АДВ) Михайло Черняк.
Як пише журнал "Фокус", українці починають усвідомлювати, що немає сенсу викидати величезні суми на гламур. Нова, проста, на перший погляд, розкіш приходить на зміну старій - показній, глянцевій - і знаходить прихильників як серед середнього класу, так і серед багатих українців.
Наприклад, прихильники "шику по-новому" віддають перевагу не шубам та коштовностям, а планшетам та електронним книгам. На багатьох світських заходах Києва уже вважається поганим тоном покласти на стіл інкрустований Vertu. Набагато престижніше - мати в кишені iPhone. Навіть макіяж модно мати простий.
Стають пережитком минулого і складні дорогі страви - перевага надається простим натуральним продуктам та домашній їжі. Замість "палаців" модно будувати "розумні" будинки з лаконічним дизайном, а великі шикарні джипи поступилися місцем маленьким стильним машинкам чи електровелосипедам.
|