«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 07:10:07

Головна » 2011 » Липень » 14 » В Ужгороді провели перший тренінг для журналістів



В Ужгороді провели перший тренінг для журналістів
11:37:52
 
 
11 липня в Ужгородському прес-клубі відбувся перший тренінг у рамках проекту «Проведення навчально-практичного курсу з новітніх медіа в Закарпатській області».

Тема:«Конвергентна журналістика: нові потреби аудиторії, нові канали комунікацій. Роль та функції нових медіа». Тренером став відомий журналіст Отар Довженко -- медіааналітик, блогер.

Із закарпатськими журналістами (а також із студентами) Отар Довженко спілкувався про різницю між конвергентністю, мультимедійністю і журналістською багатозадачністю. На тренінгу також йшлося про те, навіщо створювати «медіа колгосп», як здолати опір людського чинника і не знищити індивідуальність, наводилися приклади українських й західних конвергентних медіагруп.

Тренер розповів про соціальні медіа як посередник, торкнувся питань «Чи справді треба, щоб газети розмовляли?», «Як нові медіа допомагають традиційним жити по-новому», «Як соціальні медіа змінюють поведінку споживачів новин», «Чи потрібне «просування у соцмережах»?», «Як зробити присутність ЗМІ у соціальних медіа ненав’язливою, органічною та ефективною. Хто в редакції повинен займатись соціальними медіа».

Учасники тренінгу отримали практичні поради щодо того, як організувати засіб масової інформації, що знаходитиме свою аудиторію в різних комунікаційних середовищах; з чого почати трансформацію ЗМІ в мультимедійний. Обговорювалися потреби у конвергентністі, мультимедійності та інноваційності регіональними ЗМІ та їх аудиторіями.

За словами О. Довженка, «конвергенція по-українськи» нерідко починається не через прорахований ефект від її доцільності, а через те, що власник об’єднує ресурси учасників власного медіа-холдингу. На переконання експерта, в нових економічних умовах та зі зміною каналів отримання інформації «виживуть» ті ЗМІ, які знають свою аудиторію «особисто», а в цьому найбільше допомагають саме соціальні медіа, оскільки дають можливість підтримувати особистий контакт з тими, для кого працює конкретне медіа.

«Так є у світі, -- каже Отар Довженко. – Але не в Україні, де в редакціях нерідко перекритий доступ працівникам до Фейсбуку чи Твіттеру. Навіть у просунутих керівників ЗМІ інколи немає розуміння, на жаль, що соціальні медіа для журналістів -- вид професійної діяльності, а не марнування часу. Це канал зв’язку з аудиторією, можливість взаємодії з нею, канал отримання інформації. ЗМІ повинні бути там, де їхня аудиторія, а не чекати, коли люди підуть до кіоску і заплатять кошти за видання».

Ужгородський прес-клуб реформ

 
Джерело: http://rionews.com.ua
Категорія: Закарпаття | Переглядів: 424 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Українська діаспора в Росії просить Мєдвєдєва дозволити трансляцію українських каналів
Янукович призначив Повалій своїм позаштатним радником
Оборонний комплекс часів Другої світової війни – Лінію Арпада – на Закарпатті перетворюють на туристичний об’єкт
Вчені стверджують, що кольорові сни бачать тільки шизофреніки
Количество разводов в Украине за первое полугодие 2010 года снизилось
Ученые предупреждают о возможной сексуальной эпидемии
Практично всі готелі в Україні звільнено від сплати податку на прибуток на 10 років через Євро-2012
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...