На залізниці лінійна міліція викрила розкрадання вантажів. Їх зазвичай цуплять, коли потяги стоять на зупинках.
Злодії на залізниці вирізняються фізичною міцністю і спортивною спритністю. Бо щоб добути вантаж, доводиться добряче попріти! Під час зупинки вантажного потяга треба встигти залізти у вагон і вигорнути звідти якнайбільше вугілля чи металу. Деякі майстерники вигрібають за раз аж 3 тонни.
Віктор Ковальов, керівник кримінальної міліції на Одеській залізниці: «По тій же станції «Помічна» затримані особи, які скоїли крадіжку металу, металобрухту. Частину вони здали на металоприйомні пункти, частину хранили в себе на подвір’ї».
Вугілля найчастіше крадуть поблизу селищ, де ще немає газового огрівання. Адже тонна твердого палива коштує 840 гривень, і дешевше його завжди можна продати. Складніше дістати нафтопродукти із запломбованих цистерн. Окрім того, цінні вантажі супроводжує охорона. Та вартових на кожному кілометрі не поставиш, а зловмисникам вдається підмовити навіть їх.
Олександр Галушин, директор приватної охоронної компанії: «Возможно, попытки такие есть. Но в силу того, что охранники работают по сопровождению конкретного груза, и на одном и том же маршруте появляются редко, то вероятность сговора минимальна».
Правоохоронці припускають, що злочини на залізниці часто скоюють співробітники. Саме їм добре відомо, що везуть і в якому вагоні, скільки простоїть потяг і коли вирушає далі. Від початку року за розкрадання вантажів лінійна міліція на Одеській залізниці порушила 8 кримінальних справ, чотирьом затриманим загрожує позбавлення волі.
|