«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 23.11.2024, 18:50:10

Головна » 2009 » Червень » 26 » Експерти підрахували вартість президентської медіа-кампанії



Експерти підрахували вартість президентської медіа-кампанії
13:47:52
 
Вартість майбутньої політичної медіа-кампанії буде на 30–40% нижчою, ніж вона могла б становити у некризовий час, зазначає тижневик «Коментарі».

 

«На мою думку, сумарні бюджети політичних кампаній різних кандидатів будуть меншими, ніж 2007 року. З огляду на спад в економіці й загальне зниження різних цін, виражених у валюті (зарплати, послуги), я думаю, що вся кампанія коштуватиме на 30–40% дешевше, ніж вона могла б коштувати у звичний, некризовий час», – висловив припущення Олексій ПОГОРЄЛОВ, голова Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП).

 

«Зараз у штабах займаються тим, що підраховують бюджети. Адже ще ніхто не знає точної дати виборів і термінів президентської кампанії (УНІАН: Верховна Рада України 23 червня призначила вибори Президента України на 17 січня 2010 року). Я думаю, що для п’ятірки кандидатів витрати обчислюватимуться кількома сотнями мільйонів доларів. Із них на зовнішню рекламу піде, приблизно, 10–15%, а більшість коштів спрямують на телевізійну рекламу - як на пряму, так і на розміщення замовних матеріалів», - заявив виданню голова правління Комітету виборців України Олександр ЧЕРНЕНКО.

 

Як зазначає тижневик, співвідношення заробітку медіа-носіїв, швидше за все, залишиться на рівні 2007 року: левова частка дістанеться телебаченню, на другому місці буде преса. Радіо й Інтернет, відповідно, опиняться на третьому й четвертому місцях.

 

На думку аналітиків, частка преси у майбутній політичній медіа-кампанії може трохи збільшитися і скласти приблизно 3,5% від загальної кількості витрат. Але не стільки за рахунок розміщення прямої рекламної інформації, скільки за рахунок «джинси» або піар-статей.

 

"Преса, мабуть, єдиний канал комунікації, який користується найбільшою довірою людей. Адже люди історично звикли вірити газетам, церкві й іншим людям з кола свого спілкування. Крім того, преса — це найефективніший канал поширення інформації, яка вимагає деякого осмислення, до чітко окреслених цільових аудиторій. Отже, для вирішення такого непростого завдання, як просування того чи іншого політика, у нинішніх умовах просто необхідне серйозне перенесення акцентів у комунікації з прямої реклами на піар», - зазначив О.ПОГОРЄЛОВ.
 
 
 
Категорія: Фінанси | Переглядів: 504 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
8 политсил подписались в поддержку Тимошенко
У Лондоні представили мобільник, який заправляється "Кока-колою"
Закарпаття: 4 танки митники залишать без оптичних прицілів
БЮТ экстренно собирает Раду, чтобы отменить соглашение о ЧФ
ФК “Закарпаття” оштрафували на 3 000 гривень
Тимошенко собирается «разбудить» 100 тысяч украинцев
Американські вчені викрили причину жіночої зради
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...