«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Липень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 23.11.2024, 22:07:17

Головна » 2009 » Липень » 10 » Дівчатка частіше недооцінюють свої здібності



Дівчатка частіше недооцінюють свої здібності
11:05:33

Чому дівчатка гірше встигають по математиці, ніж хлопчики, спробували розібратися психологи з Університету Вісконсіна в Медісоні /University of Wisconsin-Madison; США/. Там, де отримання математичних знань не вважається чимось незвичайним для дівчаток, останні досягають успіху на цьому терені, не поступаючись хлопчикам. У свою чергу там, де існують гендерні упередження, дівчатка одержують гірші оцінки з математики.

Минулого року Університет Вісконсіна опублікував результати схожого дослідження, в рамках якого аналізувався інтерес хлопчиків і дівчаток до точних наук, нагадує Washington ProFile. Автори дослідження стверджували, що багато батьків і вчителі скаржаться, що школярки не просто не виявляють цікавості до математики, фізики, геометрії і т.п., але і активно відмовляються змінити своє ставлення до цих предметів. Статистика, яку ведуть організації, об`єднуючі американських учених, - наприклад, Національний фонд науки /National Science Foundation/ - також показує, що число представниць прекрасної статі, що присвятили себе вивченню точних дисциплін, поступово знижується. Зокрема, випускниці американських вузів одержують близько 20% дипломів інженерів - проте серед діючих інженерів їх частка не перевищує 11%.

 
На думку авторів, для того, щоб виправити становище, потрібно не культивувати інтерес до наук, а вселяти дівчаткам відчуття упевненості в своїх силах. Річ у тому, що дівчатка частіше схильні недооцінювати свої здібності, ніж хлопчики. Більш того, дівчатка стають жертвою стереотипів: вчителі схильні переоцінювати математичні таланти школярів і недооцінювати школярок. Тобто, головною перешкодою для успіхів є не об`єктивні причини - наприклад, невдалі програми або підручники, а "чиста" психологія.
 
 
Категорія: Здоров’я | Переглядів: 566 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
БЮТ экстренно собирает Раду, чтобы отменить соглашение о ЧФ
ДАІ запропонувала нові правила дорожнього руху
Ученые предрекают Земле апокалипсис из-за гигантской магнитной бури в 2013 году
69 лет назад началась Великая Отечественная война
Погода у Закарпатті та Ужгороді 28 червня
Депутаты разрешат курить только под специальными знаками
Офіційний курс валют на 14 липня
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...