Корпорація Apple подала заявку на патент, в якому описується новий спосіб показу реклами, призначений для будь-яких пристроїв з екранами.
Серед потенційних споживачів – користувачі мобільних телефонів, комп'ютерів, медіаплеєрів та іншої електроніки.
Нова реклама, на відміну від звичайних оголошень, які можна пропустити або перегорнути, зникатиме тільки після певних дій користувача. Винахідники "вшили" функцію показу реклами в пристрій, і на час взаємодії користувача з оголошенням на приладі відключатимуться всі інші функції.
Після перегляду реклами користувачеві доведеться натиснути на правильну кнопку або відповісти на просте питання, пов'язане з оголошенням.
Передбачена також версія системи для плеєрів - в аудіорекламі користувача попросять натиснути та ту або іншу кнопку, щоб підтвердити факт прослуховування.
Автори винаходу вважають, що він дозволить роздавати складні пристрої безкоштовно або продавати їх за значно зниженими цінами. При цьому виручку виробник отримуватиме від продажу реклами на пристрої користувача.
|