Два основні претенденти на постачання транспорту містам, що приймають Євро-2012,- компанія "Богдан" і Львівський автобусний завод (ЛАЗ) - перейшли до відкритої боротьби один з одним за допомогою АМКУ.
"Богдан" подав скаргу в Антимонопольний комітет про порушення комунальним підприємством "Харківпас" закону "Про держзакупівлі" під час купівлі 93 тролейбусів та 56 автобусів у Львівського автобусного заводу. Про це пише газета "Коммерсант-Украина" в статті "Троллейбусы идут на лобовое столкновение" із посиланням на прес-службу АМКУ, який 5 жовтня своїм рішенням призупинив процедуру закупівлі. "Закупівлю поза конкурсом "Харківпас" пояснив в обґрунтуванні застосування процедури закупівлі в одного учасника тим, що ЛАЗ є єдиним виробником цієї техніки в Україну. Але це не відповідає дійсності", - говорить віце-президент "Богдана" Володимир Гунчик. Характеристики тролейбусів ЛАЗу Е-183 і "Богдана" Т701.10 практично ідентичні: 12 м, місткість 100 чоловік, двигун постійного струму. У АМКУ підтвердили цю інформацію. Директор КП "Харківпас" Віктор Громикін від коментарів відмовився. А в ЛАЗі заявили, що, хоча "Богдан" і має аналогічну продукцію, ЛАЗ - єдине в Україні підприємство, яке має серійне виробництво необхідної техніки. "В Україні багато компаній можуть виробляти міський транспорт, але це не означає, що він відповідає вимогам замовника", - говорить голова наглядової ради ЛАЗу Ігор Чуркін. Цікаво, що аналогічним чином - шляхом блокування рішень місцевої влади про закупівлю транспорту у конкурента - діє і ЛАЗ. 2 вересня в тендері на постачання 61 тролейбуса Криму переможцем була оголошена компанія "Богдан". Але договір із переможцем підписаний так і не був: 8 вересня АМКУ призупинив процедуру закупівлі через скарги ЛАЗу, який звинуватив МінЖКГ Автономної республіки Крим у порушенні порядку проведення тендеру.
tsn.ua
|