За словами шляховиків, перегрів рейок може призвести до будь-яких аварій, аж до сходу вагона з рейок. "При температурі повітря +31 за Цельсієм рейки розігріваються до +51 градуса. Рейки можуть деформуватися. І якщо навіть на кілька міліметрів зрушать убік - біди не уникнути", - відзначив один з шляховиків.
В "Укрзалізниці" неофіційно говорять, що спека найменше небезпечна для Криму, де рейки розраховані на високі температури, а от в інших регіонах країни швидкість руху потягів буде під більш жорстким контролем.
"У середньому пасажирські поїзди їдуть зі швидкістю 100-120 км/год, а деякі нові колії, наприклад, з Києва до Харкова, взагалі розраховані на швидкість до 160 км/год", - повідомив один зі співробітників "Укрзалізниці".
"Зрозуміло, що зниження швидкості до 60 км/год може привести до перегляду графіків денних поїздів, але запізнення, якщо і буде, то на 10-15 хвилин, не більше", - додав він.
За словами провідників, графік поїзд наганятимуть,наприклад, за рахунок скорочення часу стоянок.Вони зазначають, що це найбезпечний варіант.
tsn.ua