Під час економічної кризи жінки прагнуть виглядати привабливіше і витрачають більше грошей на косметику.
Про це свідчать результати дослідження компанії Mintel, яка проаналізувала ситуацію на косметичному ринку Великобританії в 2007-2008 роках, повідомляє Лента.ру з посиланням на The Telegraph. За цей час, за даними компанії, об`єм продажів засобів для догляду за шкірою збільшився на 6,7%, а жіночого парфуму - на 4,6%. Загалом британський ринок косметики зріс на 7,4% - до 1,2 млрд фунтів стерлінгів.
Схожі тенденції спостерігалися під час Великої депресії 1930-х років. Як нагадує британське видання The Daily Mail, тоді жінки скуповували косметику, щоб виглядати краще інших претенденток на посаду. Цей феномен згодом одержав назву Lipstick Factor - "чинник губної помади".
|