Найбільший світовий інтернет-аукціон eBay в минулу суботу на кілька годин повністю пішов в оффлайн, залишивши без торгового майданчика тисячі продавців і мільйони покупців.
Причина обвалу сайту - занадто великі бази товарів і занадто серйозний наплив відвідувачів. Можна сказати, що eBay упав під вагою власної популярності. У компанії говорять, що зараз мільйони "шопоголіків" по всьому світі активно генерують трафік на інтернет-аукціонах, онлайнових магазинах і різних торгових майданчиках. У суботу, якраз на піку споживчого попиту на передноворічні подарунки, сайт і впав. У eBay розповіли, що цього разу каталоги для продажів справді величезні. На сьогодні в базі товарів значиться понад 200 мільйонів позицій, що на третину більше минулорічних значень.
Відповідно до технічних даними, персонал трудився над повним відновленням сайту близько 10 годин, а вийшов eBay з ладу близько 19:00 21 листопада. У заяві торгового майданчика говориться, що компанія з повною серйозністю підійшла до збою і зараз обговорює можливі компенсації продавцям, які не змогли закрити ті чи інші операції. "Зараз наш основний пріоритет - вирішити всі проблеми організаційного та технічного характеру. Після того, як більша частина проблем буде вирішена, ми займемося визначенням економічних збитків, ймовірні компенсації для продавців у компанії зараз обговорюються", йдеться в заяві eBay.
Під ймовірними компенсаціями в компанії розуміють два сценарії: або тимчасове зниження ставки комісії, або додаткове безкоштовне час розміщення товарів. Втім, багато продавців вже заявили, що розчаровані збоєм eBay саме на піку продажів, тому що багато покупців вважали за краще придбати товари у конкурентів. "Вибачення від eBay? Це несерйозно. Вони (вибачення) не компенсують суми завданої шкоди, багато цін на товари не піднялися до рівня очікувань продавців", пише один з орендарів торговельного майданчика на eBay.
|