У четвер, 7 квітня під головуванням головного архітектора Закарпатської області відбулося засідання містобудівної ради. Участь у заході взяли архітектори, працівники профільних управлінь, Інституту «Діпромісто», представники громадськості. Основним питанням порядку денного було обговорення проекту генерального плану Ужгорода.
Генплан обласного центру повинен вирішити ряд проблем. Зокрема, мова йшла про транспортне перевантаження, адже, як зазначив начальник інженерно-планувального відділу "Діпроміста" Володимир Муха, нині, на 1000 ужгородців припадає понад 300 автомобілів. Це — майже вдвічі більше, ніж в середньому по Україні. Для комфортнішого пересування транспортних засобів планується організувати односторонній рух у центрі або ж побудувати додатковий міст, паралельно існуючому.
Проектом Генерального плану передбачається розбудова житлової зони. За попередніми пропозиціями, її розвиток проводитимуть за рахунок розширення меж міста. Наразі з необхідних додаткових 350 гектарів площі наявні тільки 110.
Як зазначили учасники засідання, аеропорт залишається надзвичайно важливим об’єктом обласного центру, проте наразі його територіальний розвиток обмежений. Значною проблемою є також збереження історичної архітектури.
— Бренд Ужгорода – це сам Ужгород. Тому потрібно подбати і про збереження історичних пам’яток від хаотичної забудови та некоректної реконструкції, — зазначив мистецтвознавець Михайло Сирохман.
Андрій Жига доручив головному архітектору Ужгорода Олександру Шебі сприяти виділенню коштів на історично-архітектурний план міста, який передбачатиме обмеження забудови історичної частини міста.
Прес-центр ОДА
|