Їздити поганими дорогам набридло, звичайно, всім. То що ж за невправних "менеджерів" ми обрали собі у владу і куди подівалася хвалена закарпатська будівельна майстерність у дорожників? Голова Закарпаття Ледида провів нараду з представниками дорожніх служб.
Керівник області не задоволений темпом поточних і капітальних ремонтних робіт доріг Закарпатської області. Раніше виправданням для дорожників слугувала, головним чином, відсутність коштів. Зараз ситуація змінилась з точністю до навпаки. Гроші на рахунках є, проте їх освоєння важко назвати задовільним. До прикладу, зі 142 тис. грн. на поточні ремонти у Великоберезнянському районі не використано ані копійки, на Воловеччині на освоєння також чекають 345 тисяч гривень. Подібна ситуація майже в кожному районі області. Серед причин, пояснюють дорожники: заблоковані рахунки ремонтних організацій та висока вартість будівельних матеріалів. Так, граничні ціни на них встановлює держава і часто, зі слів ремонтників, вони є дещо нижчими за реальні. З іншого боку, ціни вираховують для кожного регіону України окремо і щомісяця вони корегуються.
– Мене цікавить результат. А ті фірми, які працюють тільки номінально, не маючи насправді потужностей та ресурсів для якісного та своєчасного виконання робіт, будуть ліквідовані до кінця року, - наголосив голова облдержадміністрації Олександр Ледида.
Також завершити до перших морозів мають ремонт дорожнього полотна Ужгородського аеропорту. Найближчим часом кошти мають надійти й на будівництво нової об’їзної дороги біля села Ракошино, що на Мукачівщині.
Відтепер, обіцяють у прес-центрі Закарпатської ОДА, керівник краю Олександр Ледида особисто перевірятиме темпи виконання дорожніх робіт – звіти відповідні служби надаватимуть щопонеділка.
|