Найменше на виборах платять поширювачам листівок та прапороносцям, найбільше - працівникам виборчкомів.
Президентська кампанія, яка стартувала в Україні, стала способом чимало підзаробити на «сезонних вакансіях» - від вуличних агітаторів до працівників виборчкомів.
У цьому сезоні політичні сили платять трохи менше ,але все таки грошей на агітацію не жалкують.
Основні спеціальності в період виборів – поширювачі листівок, прапороносці, мітингувальники та агітатори. Найдешевша праця перших двох. За кілька годин роботи вони можуть заробити – від 30 до 50 гривень. Участь в акціях і мітингах – дорожче. Від 50 до 100 гривень.
Від агітаторів, які працюють у наметах, вимагають глибших знань про кандитата, і вміння «тримати ідеологічний удар». Такі працівники отримують до 150 гривень на день.
Найдорожча, але і найскладніша, робота - у виборчій комісії. Заради таких працівників партійні каси готові виділяти від 400 до 1200 гривень.
Іще один спосіб заробити перекочував в Україну із Заходу. Це так званий «продаж балконів». За 250 - 300 гривень можна розмістити у вікні чи балконі прапор тієї чи тієї політичної сили.
В агітпрацівники беруть не кожного. Чим вище кар’єрна сходинка агітпропа то більші прибутки, і більші вимоги. Часто необхідно навіть вступити в партію, засвідчити лояльність керівництву, і вміти тримати язика за зубами. Лише таким партії доручають найвідповідальнішу роботу.
|