У супроводі журналісти нарахували п'ять машин, ще чотири, як виявилося пізніше, застрягли в заторі і відстали на півхвилини. Судячи з усього, прем'єр проїхав у броньованому "Мерседесі". Швидкої допомоги у прем'єрському кортежі не виявилося.
Як приклад, ось за такою схемою кортеж їхав 19 січня: о 8:24 даїшники зайняли вихідні позиції. Через дві хвилини перекрили підходи до мосту Патона: з'їзд з бульвару Дружби народів на набережну, прямий проїзд з мосту на бульвар, заїзд з набережної на бульвар.
Трохи далі біля Паркової дороги даїшник зупинив потік автомобілів від станції метро "Дніпро" у бік Видубичів, звільняючи зустрічну смугу для кортежу.
Потік машин на Наддніпрянському шосе (в бік центру) не зупиняли. О 8:27 на Видубичах з'явився кортеж. Співробітник ДАІ в першій машині з пасажирського сидіння висунув руку з жезлом і показував машинам - звертай до узбіччя. Але автомобілі рухалися так щільно, що згортати було нікуди.
Біля розв'язки мосту Патона, де закінчується відбійник, кортеж виїхав на зустрічну смугу, обігнув затор і заїхав на бульвар Дружби народів, далі помчав по вулиці Мазепи вгору, до Лаври.
Як тільки Азаров проїхав, автомобілісти традиційно почали обурено сигналити. Пустили транспорт через півхвилини, о 8:30.
Через зупинку руху щонайменше на півгодини у заторі став міст Патона і нещодавно відкритий Дарницький міст теж став.
Тим часом сам Азаров пообіцяв ліквідувати затори у Києві. "Я поставив конкретне запитання: чи можна за рахунок телекомунікаційних інтелектуальних систем управління дорожнім рухом до Євро-2012, скажімо, зменшити кількість заторів у Києві на 20%? Відповідь: можна", - сказав прем'єр.