«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 02.12.2024, 20:00:29

Головна » 2011 » Червень » 9 » МЗС відмовилося від Спритка і Гарнюні



МЗС відмовилося від Спритка і Гарнюні
10:22:55
 

Міністерство закордонних справ не використовуватиме мультиплікаційні персонажі Спритко і Гарнюня для іміджевих кампаній.

Про це повідомляє видання Українська правда із посиланням на главу департаменту інформаційної політики МЗС Олега Волошина.

У відповіді Волошина на запит Інституту масової інформації, текст якого має у своєму розпорядженні УП, сказано, що таке рішення ухвалили після громадського обговорення.

"За підсумками широкого громадського обговорення стратегії, яке пройшло за ініціативою МЗС, Міністерство не планує використовувати ці символи при реалізації іміджевих проектів за бюджетні кошти. Водночас, МЗС не заперечує проти їх використання під час заходів іміджевого характеру, які фінансуються з інших джерел", - сказано в документі.

Крім того, Волошин підкреслив, що Спритко і Гарнюня не є офіційними символами України, але можуть використовуватися як сувенірна продукція.
Він також звертає увагу, що ці мультиплікаційні персонажі не використовуватимуться у контексті Чемпіонату Європи з футболу 2012 року: ".. Ці персонажі не мають жодного відношення до проведення Євро-2012".

Як повідомлялося, 24 березня стало відомо, що Україну позиціонуватимуть як "відкрита держава" згідно зі Стратегією позиціонування країни за кордоном, розробленою на замовлення МЗС.

Волошин повідомив, що даний проект коштував близько $100 тис., а реалізація стратегії здійснюватиметься впродовж довгого часу із залученням коштів приватних інвесторів.

У рамках стратегії створений логотип бренду Ukraine з етнічними мотивами і слоганом Ukraine. Moving in the fast lane (Україна. Рухаючись по швидкісній смузі). Крім того, створені мультиплікаційні персонажі Спритко і Гарнюня, які можна буде використовувати у якості сувенірної продукції.

Стратегія передбачає інформаційні кампанії Ukraine. Beautifully yours за участю відомих українських жінок, які познайомлять Європу з туристичним і культурним потенціалом України, і Україна надихає (створення фото і відеосюжетів про відомих і успішних у різних сферах людей, які за походженням українці). Стратегія складається з більш ніж 10 проектів, які покликані інформувати за кордоном про Україну і популяризувати її. 
 
 
Категорія: Україна | Переглядів: 507 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Український грабіжник тероризує Нью-Йорк: він став ворогом №1 для ФБР
Муніципальна міліція та комунальники демонтували незаконну тимчасову споруду
Чорнобиль визнано найекзотичнішим у світі місцем для туризму
Обама оголосив про завершення війни в Іраку
На Закарпатті перевіряють готовність житлових будинків до опалювального сезону
Шевчук зазначив, що говорити з Путіним можна і без "тремтіння колін"
Офіційний курс валют на 10 вересня
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...