На промо-ролик про Україну, знятий для Євро-2012, витратили 4 мільйони гривень. При цьому заощадили ще 4 мільйони, повідомив віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков.
"Всі роботи з виробництва кліпу і логотипу коштували від 3,5 до 4 мільйона гривень. А уряд виділив на це 8 мільйонів гривень", - заявив Колесніков. Для зйомок промо-ролика чотири мільйони - скромний бюджет, вважає український режисер Лесь Санін. За його словами, бюджет подібних проектів, якими він займався в інших країнах, був у 3-4 рази більше. "Хоча не так важливо, скільки витрачено грошей, як те, який ефект досягнутий", - підкреслив він. Незважаючи на заяви Колеснікова про те, що всі роботи вже оплачені, творці логотипу Україні, також презентованого вчора в Києві, ще не отримали гроші. "Поки ми не можемо вам його дати, тому що Кабмін ще не розплатився з нами", - заявила співробітниця компанії розробника логотипу підприємцям, яки виявили бажання користуватися логотипом. Над роликом про Україну, нагадаємо, 20 днів працювали український режисер Юліан Улибін і німецький оператор Торстен Ліпсток. У ролику показані пам'ятки та панорама міст, які приймають євро-турнір ("Донбас Арена" у Донецьку, Міст Патона у Київі, Львівський оперний театр у Львові, площа Свободи у Харківі), також пейзажі Карпат і Криму.
За матеріалами: ТСН
|