Звання "найпопулярніший автомобіль Європи" згідно з результатами опитування європейського порталу автоділерів Autoscout24 отримала модель Insignia німецького виробника Opel.
Insignia стала лауреатом премії Internet Auto Award, яку німецькі автожурналісти охрестили "Кароліна". Премія в урочистій обстановці була вручена чинному голові наглядової ради Opel.
Повідомляється, що у всій Європі в 2009 році було продано більше 150 тисяч автомобілів Opel Insignia. Цей показник вже значно перевищив заплановані обсяги продажів моделі Insignia на цілий рік.
В опитуванні Internet Auto Award взяли участь 250 тисяч користувачів порталу Autoscout24. Обирати їм довелося з 333 моделей, причому окрім головного переможця учасники мали визначити фаворитів у дев'яти категоріях.
Серед автомобілів малого класу перемогу отримала нова модель Alfa Romeo Mito, а серед машин компакт-класу - Audi A3.
Mercedes-Benz B-Klasse став найкращим в категорії компактних однооб'ємників, BMW Z4 виборов першість серед кабріолетів.
Найкращою машиною середнього класу автоаматори назвали Audi A4, найкращим автомобілем бізнес-класу став Audi A6.
У класі позашляховиків і SUV перше місце дісталося BMW X6, а найпопулярнішим авто класу "люкс" виявився Maserati Quattroporte. Найкращим спортивним автомобілем користувачі порталу Autoscout24 назвали Audi R8. Спеціальний приз "Краща новинка Франкфуртського автосалону" дістався моделі Mercedes-Benz SLS AMG.
Приз "Найкраща інновація року" розділили марки Mercedes-Benz і Land Rover/Jaguar за оснащення мультимедійних систем новаторськими дисплеями Split View (Dual View). Ці екрани здатні одночасно показувати дані навігаційної системи і демонструвати відео-фільм пасажирові, що сидить поруч із водієм. Переможцями категорії "Найкраща екологічна інновація" стали BMW Mini E і Smart Elektro Drive.
|