Після вимушених канікул школярі та студенти одразу опинилися у стані підвищеної напруги, психологічного перевантаження. Після закінчення тритижневого карантину в Україні експерти сумніваються, чи виправданим та ефективним був цей захід. Особлива важко після карантину "вливатися" у робочий процес учням шкіл та вищих навчальних закладів.
Школярі зі стану "психологічної розслабленості" одразу опинилися у стані підвищеної напруги, психологічного перевантаження. Психологи попереджають: це може проявлятися в тривожності, в невпевненості, у шкільних неврозах. Зменшується здатність дитини запам’ятовувати і відтворювати інформацію, з'являється байдужість до навчання.
Студентам у вузах також буде складно - їм значно посилили графік. Попри обіцянку прем'єра, в багатьох навчальних закладах таки будуть проводити заняття по суботах – у довільно-примусовому режимі. Практично наздогнати місяць пропущеного навчання на думку вчителів реально, але фізично це дуже важко.
Тому в деяких школах (переважно - приватних) на період вимушеного простій для дітей організовували он-лайн курси, спілкування з вчителем у телефонному режимі, давали домашні завдання. Але найгірше під час карантину виявилося працюючим батькам з маленькими дітьми. Через закриття дитячих садків багатьом доводилося кожного дня возити малюків із собою на роботу. Адже хоча за законодавством вони й могли взяти відпустку, на практиці це вкрай складно.
|