«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Листопан 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 23.11.2024, 21:26:39

Головна » 2009 » Листопан » 11 » Навіщо сповідатися та як приготуватися до причастя



Навіщо сповідатися та як приготуватися до причастя
22:04:29
 
Душі нашій потрібно живитися — для цього є причастя. Душі також потрібно час від часу «купатися» — для цього сповідь. Отець Алєксандр Мень називав причастя «духовними батарейками», адже воно дає нам внутрішню силу розуміння дійсності й витривалості у вірності. Священики радять сповідатися принаймні чотири рази на рік, у кожен із тривалих постів.
 
Готуватися до сповіді слід так. Помолившись, згадувати різновиди гріхів і Божі заповіді та визнавати перед собою, яку з них порушили. Слід пригадати також обставини, час, мету й середовище помилки. І прийняти рішення більше не грішити. Основних гріхів та протилежних їм чеснот є сім. Це гордість (покора), жадібність (щедрість), розпуста (цнотливість), заздрість (доброзичливість), зажерливість (поміркованість), гнів (лагідність), лінощі (працьовитість).
 
Заповідей, як відомо, — десять. На сповіді не потрібно «виправдовувати» себе і намагатися «звалити провину» на когось, хто «підмовив» чи «подав приклад». Дехто цікавиться, а навіщо сповідатися священику? Можна ж подумки самому собі визнати свої провини й попросити прощення. Святі отці пояснюють, що, сповідуючись священикові, людина отримує свідка своєму визнанню і бажанню визволитися від того чи іншого гріха. Однією з ознак доброї сповіді є щирий жаль, відчуття розкаяння. Але не слід впадати у відчай, коли такого відчуття немає. Адже з кожною наступною сповіддю буде не лише загострюватися духовний зір, а й ставатиме чутливішим серце.
 
І розкаяння, у результаті духовної праці, таки прийде. Коли ж силувати себе, намагаючись без належного підготування «викликати» сльози покаяння, можна довести себе до неврозу. Слід у молитвах просити Всевишнього, аби розкрив нашу провину і дав побачити нас самих збоку. Не слід розчаровуватися, коли висповіданий гріх згодом повториться.
 
Головне — навчитися його помічати в собі й визнавати. «Не лякайся — хоча б ти падав щодня і відходив від шляхів Божих, стій мужньо, і ангел, що охороняє тебе, вшанує твоє терпіння», — навчав преподобний Іоанн Ліствичник. Покaятиcя — це зрозуміти помилку тa пошкодувaти зa вчинене зло. Нaвернутиcя — це почaти жити по–іншому. Єпископ Каліст (Уер) у книжці «Внутрішнє царство» пояснює, що покаяння — це «зміна розуму», новий погляд на себе, інших, Бога.
 
Покаятись — означає збагнути, що поряд зі злом є добро, і переконатися, що перемагає любов. Святе Причастя — найголовніший знак єдності всіх християн планети. Воно в різних конфесіях відбувається по–різному, втім усі християни поєднуються через нього у великій міжнародній спільноті. Перед причастям потрібно обов’язково висповідатися. Без сповіді допускаються лише діти до семи років. Утім і вони мають почитати з батьками молитву (молитви до причастя є в кожному молитовнику). Підліткам і дорослим слід готуватися до причастя так. Кілька днів слід «говіти» — тобто постувати і прочитати спеціальне молитовне правило.
 
Причастя — це найважливіша частина служби Божої. Через Царські Врата священик урочисто виносить чашу. Причасники, схрестивши руки на грудях, підходять до чаші і приймають зі спеціальної ложечки причастя з вірою, що то Кров і Тіло Христові. У православній традиції є звичай після цього цілувати чашу — знак пробитого Христового ребра, з якого витекли кров і вода. Богослови пояснюють, що просфора (хлібець) для причастя складається з двох частин, що означають невидимий поділ єства людини на плоть (мука і вода) та душу (дріжджі та свята вода), які перебувають у єдності.
 
Просфора готується з численних зернин, що означає людство. При цьому нижня частина співвідноситься з земною природою людини та людства; верхня частина — з печаткою (хрест і написи ІСХС (Ісус Христос) та NІКА (перемога) відповідають духовному началу в людині, в якому відобразився образ Божий. Вино, зроблене з численних виноградних грон, що дозріли на виноградній лозі, є символом єдності членів тіла–Церкви з її головою — Христом.
 
 
 
Категорія: Суспільство | Переглядів: 596 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
БЮТ экстренно собирает Раду, чтобы отменить соглашение о ЧФ
ДАІ запропонувала нові правила дорожнього руху
Ученые предрекают Земле апокалипсис из-за гигантской магнитной бури в 2013 году
69 лет назад началась Великая Отечественная война
Погода у Закарпатті та Ужгороді 28 червня
Депутаты разрешат курить только под специальными знаками
Офіційний курс валют на 14 липня
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...