Друге засідання Ужгородської міської ради VI скликання, яке відбулося 8 листопада 2010 року, здебільшого було присвячене вирішенню кадрових та організаційних питань, що стосуються структури виконавчих органів ради та її апарату. Одним з рішень, прийнятих на засіданні, було затвердження кількісного та персонального складу виконавчого комітету Ужгородської міскради. Враховуючи збільшення кількості депутатів порівняно із попереднім скликанням до 60 осіб, кількість членів виконкому також збільшилась з 13 до 17. 1. Погорєлов Віктор Володимирович – міський голова Ужгорода; 2. Щадей Віктор Іванович – Секретар міської ради ; 3. Трикур Віктор Федорович – перший заступник міського голови 4. Геворкян Даніелла Сергіївна – керуючий справами виконкому; 5. Варцаба Сергій Васильович – директор видавництва "Закарпаття”; 6. Вовканич Федір Васильович – громадський діяч; 7. Волосянський Олександр Павлович – підприємець; 8. Грузіна Наталія Анатоліївна – підприємець; 9. Курах Іван Ілліч – головний лікар Ужгородської центральної міської клінічної лікарні; 10. Мощак Маргарита Миколаївна – голова управління регіонального відділення Українського спілки промисловців і підприємців в Закарпатській області; 11. Бадида Марія Петрівна – начальник ДПІ м.Ужгорода; 12. Панасенко Володимир Володимирович – президент Карпатського центру полінгових досліджень, підприємець; 13. Пьянков Ігор Станіславович – підприємець; 14. Фленько Володимир Юрійович – заступник міського голови; 15. Холодняк Надія Василівна – старша акушерка жіночої консультації №2 Ужгородського міського перинатального центру; 16. Чубірко Володимир Володимирович – генеральний директор ТзОВ "Калина”; 17. Шпеник Олександр Оттович – зав.кафедрою фізики і математики УжНУ. Крім цього, певні зміни сталися у структурі виконавчих органів ради. Так, зокрема управління муніципальної поліції та юридичне управління стали відповідно відділами, чисельність апарату юридичного відділу була скорочена з шести до чотирьох осіб. А головне управління житлово-комунального господарства знову розділили на два, як це було раніше – на управління майном міста та головне управління міського господарства. Рішення щодо утворення постійних комісій міська рада за залишила до наступного засідання.
За матеріалами: Закарпаття онлайн
|