Політтехнолог Андрій Золотарьов розповів, як з'явилася коса у колишнього прем'єра Юлії Тимошенко, і як формувався образ політика в 2004-2011 роках.
Як пише "Сегодня", він зазначив, що перед політтехнологами тоді "стояло завдання підйому Тимошенко, її сакралізація".
"І в елемент такого способу коса вписувалася, - зазначив Золотарьов -. Що стосується візуального образу, фарба для волосся в політиці - не головний фактор".
"Між образом бізнес-леді, такої екстравагантної і стильною за модою середини 90-х, і тим, з чим стикалися жителі сільських районів Кіровоградської області, існувала дистанція космічного розміру, - розповів політтехнолог -. Тому над її образом довелося трохи попрацювати".
"На фотосесії я їй порекомендував зняти дорогу біжутерію, косметику змити, надіти скромну одяг і зібрати волосся в пучок в стилі 50-60-х, - зазначив Золотарьов -. Ми зробили з неї образ типової сільської вчительки".
З його слів, "з першого на той момент в Дніпропетровську 500-го "Мерса" вона пересіла в "Волгу".
Також політтехнолог повідом, що Тимошенко тоді сприйняла новий образ спокійно. Зі слів Золотарьова, вона була людиною, яка приймала всі розумні аргументи. Головне було пояснити їй, навіщо і з якою метою це робиться.
"А ось з придворними корпорації "Єдині енергетичні системи України"(ЄЕСУ) у мене був скандал, - також розповів він - Вони звинуватили мене в тому, що я спотворив їх шефа. Казали: мовляв, те, що я з нею зробив, - це верх непрофесіоналізму. Це була не гра в одні ворота, до якої звикли люди Лазаренка, а гонка конкурентів, тому, щоб виграти вибори, довелося попрацювати".
"Але працювати з Тимошенко було легко, вона тонко відчувала аудиторію: що потрібно і як потрібно говорити, - у ній відчувався харизматичний лідер, - вважає політтехнолог.
Нагадаємо, минулого року в Європі і США стали дуже популярними світлі коси навколо голови, як у Тимошенко.