В автосалоні, який відкривається в січні 2010 року в Детройті, компанія BMW представить експериментальний електромобіль, побудований на базі купе BMW 1-Series.
Ця новинка використовує ту ж технологічну начинку, що і представлений раніше Mini E, але зберіг привід на задню вісь. У рух BMW 1-Series Concept ActiveE приводить електродвигун потужністю 170 кінських сил (250 Нм), розташований в межах колісної бази. Електродвигун живиться від двох незалежних блоків літій-іонних батарей: частина акумуляторів розташована на місці бензобака, а інші - в колишньому моторному відсіку "копійки".
ідзаряджується електромобіль від побутової електромережі з напругою 220/240 Вольт всього за три години.
Запас ходу в "електро-копійки" складає близько 160 кілометрів, а з нуля до ста кілометрів на годину машина прискорюється менш ніж за дев'ять секунд.
Крім того, електромобіль оснащений генератором з можливістю рекуперації енергії при гальмуванні, шинами з низьким опором коченню, і особливим аеродинамічним обвісом кузова.
Передбачається, що до кінця 2010 року "електро-копійка" почне випускатися дрібними партіями і буде передаватися в лізинг зацікавленим компаніям. Про масове виробництво такої моделі поки нічого не відомо.
Як відомо, німецька тюнінгова компанія 9ff анонсувала довгоочікуваний проект Porsche GT9-R, який претендує на звання найшвидшого серійного автомобіля у світі.
Новинка отримала шестициліндровий двигун об'ємом 4 літри від Boxer, потужністю 1120 кінських сил, який перевершує Bugatti Veyron, двигун якого має потужність 1001 к.с.
|