Наприклад, нового напою Charles Vinsent, виготовленого у Шампані, немає у жодному винному каталозі. У супермаркетах на околицях Парижа він продається за 11,95 євро/пляшка.
Багато французів вже зараз почали запасатися дешевим шампанським на Різдво. Проте не всі вважають появу дешевих марок гарною новиною. За словами представника престижного будинку Vranken-Pommery Деніела Лорсона, подібний тренд зашкодить іміджу марки.
"Ми негативно ставимося до подібної практики. Тому що ціна шампанського - це частина мрії. Знижуючи ціну, ви руйнуєте мрію. Коли шампанське продають, як засіб для миття посуду, це не підвищує престижу благородного напою", - зазначив Лорсон.
Тим часом банкрутство загрожує половині з п'яти тисяч французьких виробників шампанського. Підприємства, що перебувають на межі розорення, випускають нові бренди-одноденки, які після закінчення кризи мають зникнути з ринку. Свої дії вони узгоджують і з супермаркетами, як через низькі ціни можуть залучати додаткових покупців.
Але такі лідери ринку, як Moet & Chandon, Taittinger і Vranken-Pommery відмовляються йти цим шляхом і вважають за краще зберігати нерозпродане шампанське на складах, ніж знижувати ціни. Наразі у винарнях і на складах нагромадилося 1,2 мільярда пляшок - еквівалент чотирирічного світового споживання французького шампанського.