Відділ ринкових досліджень "Турінформ Закарпаття”, лабораторія туризму УжНУ, розробляє стратегію по активізації споживання продукції бджільництва під час відпочинку на території Закарпаття об’єктами індустрії туризму, повідомляє "Турінформ Закарпаття”.
З цією метою, розробляється методична інструкція для власників агро садиб, садиб зеленого туризму, керівників закладів громадського харчування. "Зростання попиту на продукцію бджільництва Закарпаття є логічним, адже, одним з мотивів котрими керуються туристи перебуваючи на Закарпатті є потреба у оздоровленні та рекреації”- відзначають науковці кафедри туризму УжНУ. А регулярне вживання не лише меду а й цілого спектру продукції бджільництва, є потужним засобом сповільнення старіння, активізує організм людини на більш повне засвоєння вітамінів та мікроелементів, а також інших речовин повсякденного раціону харчування, також дана продукція стимулює захисні сили організму та протидію несприятливим факторам зовнішнього середовища.
Як раніше повідомляв Турінфоцентр Закарпаття”, розроблено концепцію першого в Україні музею меду, що вже у найближчому часі буде відкрито у м. Мукачеві.
|