Церква в передмісті Детройта в штаті Мічіган, США, розвернула рекламну кампанію з використанням образу сатани.
Священики надконфесіональної церкви "Метро Саус" розклеюють по місту оголошення з текстом "Метро Саус - непотріб", "Метро Саус мене вбиває" і "Мене нудить від Метро Саус". Рекламні слогани підписані "сатаною". У інтернеті також відкрито сайт "Сатана ненавидить Метро", на якому пояснюється, чому сатана ненавидить церкву.
Як пояснив пастор церкви в інтерв'ю одному з місцевих каналів, ідея була в тому, аби достукатися до людей і "пробитися крізь шум". За його словами, "Ісус хоче, аби ми були творчими і за будь-яку ціну залучали людей". Інший служитель "Метро Саус" відзначив, що вони хотіли зробити кампанію незвичайною і не мали наміру нікого образити.
Нагадаємо, влітку 2008 років новозеландська мережа закусочних "Пекельна піца" в ході рекламної кампанії за $3800 купила душу Вальтера Скотта, яку той виклав на інтернет-аукціон. Піцерія також активно використовувала пекельну символіку, а також образи Джорджа Буша і Адольфа Гітлера.
|