Невміння акумулювати і захищати інтереси українських громадян є однією з головних проблем українського політикуму, стверджує газета «День». Наслідок цього – недовіра українців до можновладців. А не маючи підтримки народу, влада змушена спиратися на олігархів, гроші, певне корпоративне коло… Звідси і така політика – містечкова, коли політики думають не про державні інтереси, а про ресурси, рейтинги, власну кишеню. Про проблеми української еліти докладніше в статті «У чому наша сила?»
Чого не вистачає українським політикам із агітаційних плакатів? Кольорів та усмішок! – стверджує газета «Голос України». Адже підкреслена серйозність лише відштовхує. Ще однією вадою передвиборчої реклами політиків на біґбордах є невідповідність реклами і постаті політика. Особливо це видно на прикладі Арсенія Яценюка, образ якого і реклама – абсолютно різні речі. Це стверджується в матеріалі «Від політреклами підвищується тиск і пришвидшується дихання».
Утримання Президента у 2010 році обійдеться платникам податків удвічі дорожче, аніж утримання Верховної Ради. Як інформує газета «Діло», тоді як фінансування парламенту і уряду пропонується урізати на третину, то кошторис президентської канцелярії зменшиться лише на одну п’яту частину. Значна сума з цього бюджету запланована на купівлю нового літака. Видання нагадує, що ще при рік тому всі політичні сили критикували чималі видатки на діяльність Президента, однак цього року галасу ніхто не здіймає. Очевидячки, це пов’язано з надіями лідерів найбільших політичних сил обійняти цю посаду вже наступного року, переконані газетярі.
Журналісти газети «Нова» обурюються з приводу наміру придбати суперавіалайнер для перших осіб держави. Країна, яка є лідером із розповсюдження СНІДу і туберкульозу, країна, де через брак коштів закриваються соціальні центри для реабілітації дітей-інвалідів, де в лікарнях вже бинти, як на війні, перуть, – витрачає на купівлю літака шістсот п’ятдесят мільйонів гривень. На ці гроші можна було б укомплектувати каретами швидкої допомоги усі лікарні України, а також забезпечити транспортом усіх інвалідів. Однак забезпечили лише трьох, зазначає видання.
|