СП створюється на основі "ОАК - Цивільні літаки". Цей підрозділ, який у рамках ОАК повинне було займатися цивільними проектами корпорації, розгубив велику частину своїх повноважень : проект SuperJet досі залишається в підрозділі бойової авіації, а програма перспективного літака МС-21 віддана корпорації "Іркут".
Нагадаємо, голова правління ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" Олексій Федоров заявив, що українські та російські авіапідприємства домовилися про створення спільного підприємства із закупівлі матеріалів і комплектуючих виробів для післяпродажного обслуговування літаків марки "Антонов".
Раніше ЗМІ повідомляли, що Україна має намір передати Росії контроль в авіабудівному концерні "Антонов", щоб отримати знижку на газ в 2010 році. 50 відсотків плюс одна акція компанії можуть бути передані ОАК, а натомість "Антонов" отримає невелику частку в російській корпорації.
tsn.ua