Укрзалізниця і РЗ досягли домовленостей, що їх спільне підприємство зі створення широкої залізничної колії до Відня визначить підрядників передпроектних робіт вже до 20 лютого. Зокрема, президент ВАТ Російські залізниці Володимир Якунін повідомив, що відповідне рішення ухвалене 22 грудня на засіданні наглядової ради спільного підприємства з будівництва широкої колії до Відня.
"Ми одноголосно прийняли рішення підтвердити розвиток проекту й визначили терміни, за яких ми отримаємо підрядників", - відзначив він. Так, за його даними, до 10 січня будуть розглянуті пропозиції від потенційних підрядників на проведення передпроектних розробок, після цього будуть надані два тижні для отримання офіційних пропозицій. "Таким чином, до 20 лютого наглядова рада повинна буде визначити підрядників на передпроектні розробки. Ми вважаємо, що не менше 7-8 місяців буде потрібно підрядникам, щоб підготувати бізнес-план, і з моменту прийняття цього плану, з урахуванням дистанції, з урахуванням визначення конкретної траси, думаю, це займе не менше двох років для того, щоб ми могли говорити, що дорога побудована і почала свою роботу ", - зазначив Якунін. Водночас президент РЗ уточнив, що це тільки приблизні терміни. У свою чергу генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк зазначив, що даний проект є важливим для подальшої реалізації транзитного сполучення між Азією і Європою.
"Ми особливо проявляємо інтерес до реалізації проекту будівництва широкої залізничної колії Ужгород-Відень, сподіваємося на незмінний процес перевезень. Створивши такий продукт транзитного проїзду в центр Європи, це буде дуже конкурентно", - зазначив Костюк. Нагадаємо, що 28 травня в Сочі в рамках IV Міжнародного залізничного бізнес-форуму Стратегічне партнерство 1520 було підписано угоду про створення чотиристороннього спільного підприємства за проектом будівництва ширококолійної залізниці до Братислави і Відня. Кожна сторона внесла в статутний капітал СП по 2 млн євро. Як повідомлялося, у 2006 році Укрзалізниця і РЗ підписали меморандум про взаєморозуміння з метою сприяння реалізації проекту продовження широкої залізничної колії до центру Європи. Орієнтовна вартість проекту оцінювалася у $ 1,6 млрд.
|