«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 28.12.2024, 12:54:49

Головна » 2012 » Лютий » 27 » "Укрзалізницю"рятують від колапсу таємничими реформами



"Укрзалізницю"рятують від колапсу таємничими реформами
11:44:32
 

За кілька років для величезної залізничної імперії "Укрзалізниці" можуть стати реальністю техногенні аварії, екологічні катастрофи, скорочення транспортних перевезень, зупинка пасажирського сполучення і банкрутство.

Як повідомляє ТСН Тиждень, більшість потягів і вагонів практично зношені, а аварійний стан колії уже сьогодні стає причиною катастроф.

Понад 80% електровозів і 99% магістральних тепловозів вичерпали свій ресурс. Десятки тисяч вагонів не підлягають ремонту. Система працює зі збоями - ціною надзусиль залізничників.

Збитки від перевезення пасажирів минулого року перевищили 6 мільярдів гривень, а грошей на нові потяги і вагони тут не бачили вже давно.

В "Укрзалізниці" твердять, що порятунок у реформах. І цього тижня, під звинувачення в тіньовій приватизації, парламент на них погодився - ухвалив закон про акціонування монополії.

Біда лише в тому, що суть реформ відома тільки обмеженому колу осіб. Однак відомо, що всі основні фонди, розкидані по різних підприємствах "Укрзалізниці", вирішили звести в акціонерне товариство.

Замість шести залізниць буде одна. Вона складатиметься з окремих підприємств - об'єднаних сферою діяльності, а не за територією, як зараз.
Україна планує залучити 100 мільярдів гривень інвестицій від приватних компаній та міжнародних фінансових установ, щоб повністю оновити рухомий склад.
За 4 роки обіцяють придбати 500 сучасних електровозів, а інвесторів допустять до користування коліями, вокзалами та депо. Отже почнеться змагання за здійснення послуг та пасажирські і вантажні перевезення.

Тим часом 400 тисяч залізничників тривожить можлива приватизація. А в компанії запевняють, що звільняти нікого не будуть.

І наголошують, що якщо не розпочати модернізацію, перевезення завтра можуть зупинитись. Держава грошей не дає, а приватним інвесторам не створює умов. Аналітики ж впевнені, що держава ніколи не випустить з рук стратегічний об'єкт такого масштабу.
Категорія: Україна | Переглядів: 439 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Тимошенко звернулась до МВФ з проханням призупинити надання кредиту Україні
СБУ засекретила справу львівського історика
Фідель Кастро закликав світ повністю відмовитися від будь-якої зброї
Азаров зняв заборону на купівлю спецтранспорту для МВС за бюджетні кошти
У Шанхаї згоріла 28-поверхівка: вісім загиблих
Ни визы, ни свободные рынки нам пока не светят
Голова обласної ради Іван Балога дав згоду щодо свого членства у Раді регіонів при Президентові України
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...