Мітинги проти заборони імпорту поношеного одягу проходять на центральних майданчиках більш ніж 20 міст країни. Організатор акції – Асоціація дилерів одягу секонд-хенд. Як повідомляють регіональні кореспонденти ІМК, протести мають виключно мирний характер і спрямовані на привернення уваги до проблеми роботи точок продажу поношеного одягу, а саме - до можливої заборони імпорту секонд-хенд вже з 1 січня 2011 року.
Нагадаємо, ідею заборони секонд-хенду відстоюють представники Державного комітету регуляторної політики та підприємництва на чолі з головою Комітету Михайлом Бродським. Учасників ринку секонд-хенд підозрюють у контрабанді одягу та у створенні недобросовісних конкурентних умов для подальшого розвитку вітчизняної легкої промисловості. Натомість в Асоціації дилерів одягу секонд-хенд такі звинувачення відкидають.
"Діяльність секонд-хендів жорстко регламентована, ми виключаємо навіть теоретичну можливість бути джерелом "нелегального” вантажу. Сама по собі контрабанда для нас – такий самий ворог, як і для всіх”, - стверджують учасники акції.
Президент Асоціації дилерів одягу секонд-хенд Владислав М’ясоєдов у коментарі ІМК, зокрема, зазначив: "Секонд-хенд як вид діяльності входить до тридцятки бюджетоутворюючих галузей.
Щорічні відрахування до бюджетів усіх рівнів становлять понад 400 мільйонів гривень. Щодня до кожної торгової точки секонд-хенд по всій Україні заходять не менш ніж 100 осіб. Наші клієнти – це приблизно 60-65% людей з достатком нижче середнього. А таких в Україні, за підрахунками ООН, – 78-80% населення. У сфері секонд-хенду зайняті до 325 тисяч працівників. Усі вони люди віком від 40 до 60 років. Це той найбільш вразливий прошарок суспільства, який особливо страждає від безробіття та системних економічних криз”.
У свою чергу віце-президент Асоціації дилерів одягу секонд-хенд Хамед Рахімі наголосив: "Неможливо підтримувати розвиток однієї індустрії - тобто вітчизняної легкої промисловості - за рахунок знищення іншої – секонд-хенду. Задля підтримки вітчизняного виробника було б доречніше проводити семінари, форуми з проблем розвитку легпрому, запроваджувати пільги тощо. До того ж, в умовах здорової конкуренції вітчизняна легка промисловість зможе швидко наблизитися до європейських стандартів якості”.
|