«  Липень 2010  »
19202122232425

Вітаю Вас, Гість · RSS 14.05.2024, 09:49:22

Головна » 2010 » Липень » 9 » Вчені створили трансгенних мишей-лесбіянок

Вчені створили трансгенних мишей-лесбіянок
Вчені з Корейського інституту наук і технологій виявили, що мишей можна зробити "лесбіянками", якщо видалити у них один-єдиний ген на стадії ембріонального розвитку.

У результаті процедури самки ігнорують залицяння самців і намагаються злучатися з родичами жіночої статі. Ген, який робить мишей гомосексуальними, називається FucM. Він впливає на рівень естрогену і змушує самок вести себе подібно до самців.

Дослідники відзначили у піддослідних гризунів дві ознаки нетрадиційної орієнтації. Першою і найбільш очевидною була та, що мутантні самки періодично намагалися "напригнути" на сусідок по клітці так само, як це роблять самці для здійснення статевого акту. Інша ознака була не настільки очевидна - миші-лесбіянки довше обнюхували сліди сечі самок, а не самців, - у той час як звичайні миші демонструють прямо протилежнц поведінку

Фахівці довгий час шукали генетичну основу гомосексуальності, проте учені, які зробили це відкриття, сумніваються, що воно має відношення до людської сексуальності.

За словами корейських дослідників, після видалення гена FucM миші піддаються впливу надмірної кількості естрогену, оскільки їхній мозок припиняє фільтрувати цей гормон. І якщо у мишей естроген маскулінізіує мозок, то на людину гормон зовсім не діє.

Перетворення фукоза з однієї форми в іншу дозволяє їй вбудовуватися в деякі білки. А цей процес, як було показано ще в кінці 1990-х років, грає важливу роль у формуванні цілого ряду рідкісних, але вельми серйозних спадкових захворювань у людей. Порушення зору, координації рухів, відчуття насичення. Миші, у яких не вистачало гена FucM створювалися зовсім не для того, щоб вивчити феномен жіночого гомосексуалізму.

Проте, як показало подальше за поведінковими тестами анатомічне дослідження, відсутність цього гена вплинула на розвиток нервових клітин в так званій преоптичній області передньої частки гіпоталамуса. Ця порівняно невелика ділянку відповідає як за терморегуляцію організму, так і впливає на виробництво жіночих статевих гормонів.

Тепер дослідники мають намір з'ясувати, чи впливає фермент фукоза-мутаротаза, що виробляється геном FucM, на людську сексуальність. Але є й проблема: вчені визнають, що знайти добровольців, які б погодилися брати участь у подібних експериментах, буде вкрай важко.

tsn.ua

Категорія: Наука та ІТ | Переглядів: 350 | Додав: nedilya

У Ріо-де-Жанейро крокодили заповзають у двори місцевих жителів
У Китаї стратили європейця вперше за півстоліття
Самые лучшие современные кроссовки вредны для ног
У Китаї виявили новий вірус СНІДу, що передається через кашель
Чи дозволять виборцям проголосувати вдома без відповідних довідок?
ЦВК опрацювала майже 100% бюлетенів: Янукович виграє 10%