За задумом розробників, VW Passat на автопілоті зможе самостійно їздити дорогами загального користування, уникаючи зіткнення з велосипедистами і пішоходами. Під час тестування журналістам показали, як авто проїжджає невелику ділянку дороги студентського містечка і паркується. При цьому транспортний засіб був у змозі самостійно визначити, де наявне вільне місце для паркування.
В якості пульта дистанційного керування задіяний iPhone зі спеціальним додатком "Autonomous Valet Parking". При натисканні кнопки "Паркування" автомобіль знаходить місце, паркується, вимикає двигун і блокує центральний замок. При активації кнопки "Повернення" система заводить машину і повертає її назад.
Утім, через велику кількість датчиків, комп'ютерів і GPS-навігації система все ще далека від серійного виробництва. Поки що вона надмірно масивна і займає весь багажний відсік універсала VW Passat. Але в майбутньому німецькі інженери збираються довести новинку до ладу і обладнати нею усі моделі Vokswagen.
А поки автомайстри встановлюють на свої машини саморобні системи дистанційної навігації, які в дечому перевершують інженерні винаходи. Так, автомеханік зі США Дейв Фіппс зміг підключити свій автомобіль Pontiac GTO 1969 року до плеєра iPod touch, і тепер використовує останній як пульт дистанційного управління машиною.
За допомогою плеєра Фіппс може заводити двигун, відкривати двері, піднімати і опускати дах і навіть вмикати прискорення.