«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 27.11.2024, 16:35:32

Головна » 2011 » Березень » 25 » За 100 тисяч доларів для України розробили символи – Спритка та Гарнюню



За 100 тисяч доларів для України розробили символи – Спритка та Гарнюню
10:51:26
 
 
Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Покращення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів із державного бюджету. У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим ми дивуватимемо світ.

У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися у світі, це - погана екологія, корупція та дешевий секс-туризм. Але про них мовчатимуть. Головна мета, зазначають піарники, не задовільнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.

Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме - із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.

Проте, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.

У той же час піаритимуть Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити у незвичному образі. Вишуканою мовою вони розповідатимуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.

Державну стратегію ТСН випробовує на відомому політтехнологу. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.
"Фактор, за яким обирали – це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це однозначно сексуальний об'єкт. Як би ставилася задача змінити імідж, я б вибра не вродливих, а тих жінок, які чогось досягли у чоловічій зоні", - зазначив політтехнолог.

У МЗС, натомість, стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза конкурсом, мовляв, ті запропонували найкращу ціну. Як говорять у міністерстві, у порівнянні з іміджевими бюджетами Катару чи Кувейту, це "крапля в морі".

Щоб втілити креативні задуми у життя, МЗС знову шукатиме гроші тепер вже від приватних інвесторів.
 
 
Джерело: http://tsn.ua
Категорія: Україна | Переглядів: 422 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
Український грабіжник тероризує Нью-Йорк: він став ворогом №1 для ФБР
Депутати Рахівщини прийняли Звернення до керівництва держави щодо нарахування оплати за спожиту електроенергію для горян
Акції ВО Свобода: у Києві зобразили "кремлівських карликів", у Львові повісили "Діму Сабачніка"
Муніципальна міліція та комунальники демонтували незаконну тимчасову споруду
ООН перепросила Білорусь за звинувачення у нелегальних поставках зброї в Кот-д'Івуар
Сьогодні в Ужгороді покажуть дві вистави відомих київських режисерів
Погода у Закарпатті та Ужгороді 4 березня
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...