Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме - із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.
Проте, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.
У той же час піаритимуть Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити у незвичному образі. Вишуканою мовою вони розповідатимуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.
Державну стратегію ТСН випробовує на відомому політтехнологу. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.
"Фактор, за яким обирали – це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це однозначно сексуальний об'єкт. Як би ставилася задача змінити імідж, я б вибра не вродливих, а тих жінок, які чогось досягли у чоловічій зоні", - зазначив політтехнолог.
У МЗС, натомість, стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза конкурсом, мовляв, ті запропонували найкращу ціну. Як говорять у міністерстві, у порівнянні з іміджевими бюджетами Катару чи Кувейту, це "крапля в морі".
Щоб втілити креативні задуми у життя, МЗС знову шукатиме гроші тепер вже від приватних інвесторів.