Серед них – юридичні особи, фізичні особи-підприємці та громадяни. Як показує динаміка видачі сертифікатів, нова послуга користується популярністю серед закарпатців.
Воно й не дивно, бо новий сервіс – не лише швидкий, але і якісний. Унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи і забезпечують надійний захист інформації.
Отримуючи безкоштовні послуги з надання електронного цифрового підпису, платник податків економить свій час за рахунок того, що у подальшому подавати звітність він зможе у будь-який зручний для себе час з будь-якого місця, де є Інтернет.
Сама ж процедура оформлення та видачі сертифікату ключа, за умови надання потенційним користувачем необхідних документів, триває не більше 25 хвилин.
Із 19 липня 2012 року перелік необхідних документів для отримання електронних цифрових підписів скорочено – втратила чинність вимога щодо надання копії виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Нагадаємо, сертифікати на ключі електронного цифрового підпису у Закарпатті можна отримати за адресою м. Ужгород, вул.Духновича, 2 (поряд з входом до приміщення ДПІ у м.Ужгороді).
Довідкову інформацію та консультації щодо особливостей оформлення ключів електронного цифрового підпису можна також отримати за номером телефону (0312) 61-46-41.
За матеріалами сектору реєстрації користувачів при ДПС у Закарпатській області ІДД ДПСУ
|