Україна випустила нові промоційні ролики до Євро-2012. Серія кліпів, які орієнтовані, перш за все, на європейську аудиторію, розповідають про Україну та майбутній футбольний чемпіонат.
Про це Інформаційному центру "Україна-2012" повідомив керівник ДП "Україна-Всесвіт" Нацагентства Євро-2012 (Укрєвроінфрапроект) Роман Кожара.
За його словами, ці відео – це інструменти нової промоційної кампанії України до Євро-2012, яка має назву "High time to see Ukraine". Вона стартує з 1 грудня й прийде на зміну серії "Switch on Ukraine". До переліку медіаресурсів, на яких буде проведена кампанія входять 7 міжнародних телеканалів – CNN, BBC World News, National Geographic channel (Nat Geo Wild), FOX, Sky Sports та SkyNews, Eurosport – загальна потенційна аудиторія яких складає понад 2,544 млрд людей та охоплює Європу, Африку, Азію, Австралію, Північну та Південну Америки, а також Близький Схід. Загалом на цих телеканалах планується більше 8500 відеопоказів. Також передбачається розміщення банерів на офіційних сайтах цих світових ресурсів (більше 2 млн показів).
Як розповів Роман Кожара, за 2011-ий рік європейці багато чули про Україну, може більше, ніж за всі роки Незалежності, а тому наша країна зараз знаходиться під пильним поглядом усіх іноземних ЗМІ. "Мета відеороликів серії "High time to see Ukraine" полягає у тому, щоб підкреслити красу нашої дивовижної країни, де дуже багато чудових місць. Сюжети показують туристичні маршрути під зовсім іншим кутом, завдяки додаванню чар та казковості, і усі бачать країну зовсім іншими очима. В кожній історії присутній елемент, в який складно повірити, але саме ці складові частини, зібравшись воєдино, створять образ казкової та прекрасної країни. Самий час приїхати та перевірити це", – зазначив керівник "Україна-Всесвіт".
Творцем нових відео, як і промокліпу "Switch on Ukraine", став режисер Юліан Улибін. Операторську роботу виконав відомий український фахівець Юрій Король.
За словами Юліана Улибіна, робота над роликами тривала півтора місяця, а головне, що він хотів ними показати – так це вразити красою та дивоприродою України світову аудиторію. "Ми не помічаємо навколишньої краси нашої Батьківщини. А завжди думаємо, що там – в Іспанії, Греції, Італії – краще. Своєю роботою я хотів зруйнувати ці стереотипи", – акцентував режисер.
Фахівець розповів, що за 22 дні експедиції знімальна група здолала близько 5800 кілометрів. "Перед нами стояло завдання відобразити красу насамперед 4-х приймаючих міст Євро – Києва, Донецька, Львова та Харкова. Але до них ми ще додали відеоряд з фортеці Кам'янець-Подільська, високогірних Карпат, церковного Святогірська і кримського Тарханкута", – каже Юліан Улибін. Режисер також наголосив, що короткометражні промоційні фільми, які розраховані на європейського глядача, повинні стати унікальними візитівками України до Євро-2012. "Надзвичайно важливо, щоб люди, які побачать відеоролики, зацікавилися і захотіли перевірити, чи дійсно в Україні є гори у вигляді літери "А", або ж скеля, яка утворює букву "R", – резюмував творець рекламних сюжетів.
У свою чергу, як зазначив керівник "Україна-Всесвіт" Роман Кожара, вже найближчим часом можна чекати на чергову популяризаційну серію промороликів України до чемпіонату. Це будуть кліпи під назвою "Ми чекаємо на Євро", які розповідають про підготовку країни до Євро-2012, та важливий внесок кожного українця у цей процес.
|