Залізнична війна в Закарпатті у розпалі – у боротьбі за право власності на сторічну вузькоколійку врукопаш зійшлися місцеві селяни та підприємиця, що викупила колії, щоби здати їх на брухт.
Жінка заплатила за 15 км Боржавської дороги 400 тисяч гривень. Приватний підприємець Анна Свєтлічная, крім виграного аукціону, має ще дві перемоги в судах. Однак дістатися власності, за котру сплачено гроші, все одно не може.
"Обіцяли повернути гроші, але потім сказали – йдіть до суду та подавайте самі на себе. Визнавайте договір недійсним. Не збираються повертати гроші. Тому перемовини йдуть ось у такий спосіб”, – пояснила законна власниця вузькоколійки.
Хоч залізниця не діє, на її захист стали всі села, через які вона проходить. Від закарпатських селян жінку охороняє міліція. В розлючених людей – своя правда.
"Ми б хотіли її відновити і зібрати туристичний маршрут”, – пояснив сільський голова с.Бронька Юрій Кузан. За законом, власницею залізниці є Свєтлічная, визнає голова Іршавської райради Станіслав Сухан.
"Є питання по самому аукціону, і по ціні, але прикриває все одна бумажка. У фонді кажуть, у нас є експертиза. А прокуратура каже, а ми в експертизу не маємо права вмішуватися”, – пояснив він.
Рішення Львівського апеляційного адмінсуду, яким визнали договір купілі-продажу вузькоколійки законним, райрада оскаржує у Вищому адміністративному суді. Тим часом селяни самі взялися демонтувати залізницю. Кажуть, колії, до остаточного рішення суду, зберігатимуть на складах.
Власниця спробувала перешкодити чоловікам, але добилася лише чергової сутички. У добрі наміри влади та судів сторони конфлікту не вірять, тож збираються стояти кожен на своєму до останнього.
|