Пенсійний фонд України з 1 січня 2010 року запроваджує Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України.
Як повідомили в прес-службі Львівської міськради, згідно з цим порядком, звіт формується та подається роботодавцями та фізичними особами - суб’єктами підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників, до органів Пенсійного фонду не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення базового звітного періоду.
Базовим звітним періодом для вказаних страхувальників є календарний місяць.
"Звіт до органів Пенсійного фонду України може подаватись в електронній формі через центр обробки електронних звітів, на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), із додаванням електронної форми на електронних носіях, та на паперових носіях, якщо застрахованих осіб не більше десяти", - розповів заступник начальника - начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління Пенсійного фонду України у Личаківському районі Львова Юліан Некрасов.
Електронна форма звіту до органів Пенсійного фонду України може формуватися за допомогою: - "АРМ Звіт страхувальника", - "Бест Звіт", - "інформаційно-телекомунікаційна система електронного документообігу ІТС "Zvitoperator" (посередник)".
"Просимо звернути увагу, що Звіт повинен подаватися в повному обсязі. В разі неподання однієї із необхідних таблиць звіт не приймається", - наголошує Некрасов. Детальнішу інформацію можна отримати на веб-сайтах: www.pfu.gow.ua та www.spov.com.ua або за тел. 8-800-503-7-530.
|