«  Травень 2010  »
17181920212223

Вітаю Вас, Гість · RSS 09.05.2024, 13:45:48

Головна » 2010 » Травень » 18 » Вчені видали каталог усіх живих істот Землі

Вчені видали каталог усіх живих істот Землі

Науковці об'єднали дані про 1,25 млн організмів, які живуть на Землі: тварин, рослин, грибів, вірусів та бактерій. Вчені випускають Особливий каталог життя-2010 Вчені випустили оновлену версію Каталогу життя, де є відомості про всі живих істот, що населяють планету, - 1,25 млн видів.
До останньої редакції увійшли дані про всіх відомих науці представників п'яти біологічних царств - тварин, рослин, грибів, вірусів та бактерій.
Публікація видання приурочена до святкування Міжнародного дня біологічного різноманіття, який відзначається 19 травня.
У каталозі 77 баз даних про 1,25 млн організмів (то1,25 млн організмівчніше, про 1 мільйон 257 тисяч 735 видів). Але це лише невелика частка всіх живих істот, що населяють землю. За різними даними, на планеті живуть від 2 до 100 млн видів. Зараз відкриті 1,9 млн видів, але далеко не всі вони описані та вивчені.
В новій редакції збільшено кількість груп, розширені права користувачів, спрощено пошук. З 2001 року цим безкоштовним каталогом користуються дослідники, фахівці, журналісти. Щорічно на сайт Каталогу життя заходять до 40 млн унікальних користувачів.
"Експертна оцінка зареєстрованих видів не тільки дозволяє нам краще розуміти живих істот, але й допомагає урядам, агентствам і підприємцям вибудовувати і координувати свої проекти на благо живої природи", - пояснив британський біолог Френк Бізбі.
У рамках року біорізноманіття 193 країни-члена ООН намагаються регламентувати використання ресурсів, об'єднувати зусилля із захисту і розробляти нові стратегії зі збереження природних багатств, вивчати раніше недосліджені куточки землі.
Укладачі каталогу вважають, що набагато легше охороняти живу природу, коли ти знаєш, кого саме оберігаєш.

В Угорщині евакуюють 6 тисяч людей через ймовірність нового викиду токсинів