Скільки коштує нерухомість у вашій області? А у ваших сусідів? Ми зібрали всю інформацію про ринок вторинного житла у різних регіонах України, попросили проаналізувати ситуацію спеціалістів галузі. Для наочності ще й склали карту вартості квартир – давайте разом подивимося, що відбувається із житлом у сусідів і в усій Україні загалом.
Результати такого дослідження ви можете побачити, коли прочитаєте вересневий випуск журналу «Контракти за місяць», що наступного тижня виходить у партнерстві з газетою «НЕДІЛЯ».
Переконайтесь разом із нами: між областями вимальовується справжнє змагання за те, щоби заманити до себе крупних інвесторів. Що ж треба зробити, аби привернути до себе увагу вітчизняного та зарубіжного капіталу? Принаймні, рейтинг інвестиційної привабливості регіонів України вже вималювався, і його можна побачити у черговому журналі.
Навчитися прийомам боротьби з крупними конкурентами, які демпінгують цінами на вашому ринку, можна у нашій «Маркетинговій лабораторії». Спеціалісти описують яскраві приклади, коли невеликий бізнес не лише утримувався на плаву, але й випереджав потужного суперника, дають кілька актуальних і корисних порад.
Тільки не треба казати, що ви ніколи не спокушалися пограти в котрусь із лотерей або хоча б не мріяли зірвати мільйонний джекпот. Насправді, за статистикою, кожен третій українець принаймні раз на рік грає в лотерею, а разом протягом року ми витрачаємо на це ні багато ні мало, а $87 млн! Куди ж потрапляють ці мільйони, і чи вигідно займатися лотерейним бізнесом – читайте у публікації «Український лототрон».
Що треба знати і на що особливо звертати увагу, підписуючи договір медичного страхування, як отримати максимум віддачі та вигоди з нього, досліджували наші автори. Вони із задоволенням діляться досвідом з вами.
А от любителям поекспериментувати пропонується ... «жіноча несподіваність». Це своєрідний майстер-клас нестандартних продажів. Чому, наприклад, вигідно продавати сукні у меблевому магазині, а косметику у фотоательє? Спитайте у жінок-покупців і ви зрозумієте, що таке імпульсна покупка. Чого хоче, що і де готова купити жінка – про це варто замислитися, тому що висновки із відповідей на ці запитання виявляються часом не тільки несподіваними та цікавими, але й дуже корисними для бізнесу. Ми бачили, що вийшло у тих, хто спробував зіграти на несподіваності. Вражає.
Удачі всім у житті та в бізнесі! І не пропустіть №39 газети «НЕДІЛЯ»
Ірина САДОВА, редактор проекту «Контракти за місяць»
|