Протягом січня-травня 2009 року до податкових органів Закарпатської області надійшло 128 письмових звернень, з них 105 заяв, 11 скарг, 1 пропозиція та 11 інформаційних запитів. Можна відзначити позитивну тенденцію щодо зменшення кількості письмових звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року – на 33 звернення менше (за відповідний період минулого року надійшло 161 письмове звернення).
За тематикою лідером серед порушених у письмових зверненнях питань є заяви з повідомленнями про порушення податкового та іншого законодавства. Майже в кожному третьому письмовому зверненні повідомлялося про незаконну торгівлю чи підприємницьку діяльність, виплату зарплати в «конверті» тощо. У 27% звернень громадяни порушували питання оподаткування доходів фізичних осіб та підприємницької діяльності, решта звернень стосувалися питань оподаткування податком на прибуток та податком на додану вартість, земельним податком та інших питань.
Зі 128 письмових звернень 10 звернень є колективними, тобто підписаними групою осіб. При цьому, 4 з них – анонімні з повідомленнями про ухилення від сплати податків.
За категорією громадян, що зверталися до податкових органів області за січень-травень 2009 року 40 звернень надійшло від суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, соціальний стан не вказано або не визначено в 69 зверненнях, решта – від службовців, пенсіонерів, працівників ОДПС.
Протягом січня-травня 2009 року посадовими особами ДПА у Закарпатській області проведено 354 особистих прийоми громадян, в т.ч. 78 виїзних за місцем проживання громадян.
На особистих прийомах у майже кожному другому випадку громадяни порушували питання оподаткування доходів фізичних осіб та доходів від підприємницької діяльності, у кожному п’ятому - оподаткування податком на додану вартість, решта – плати за землю, ліцензування та патентування підприємницької діяльності тощо.
На 354 особистих прийомах 107 громадян представляли інтереси СПД - юридичних осіб, 108– СПД - фізичні особи, решта – службовці, пенсіонери, представники громадських організацій.
Державна податкова адміністрація у Закарпатській області уважно розглядає усі звернення громадян, при цьому нагадує, що анонімні звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядаються.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у Закарпатській області
|