Основне завдання інспекції –контролювати формування цін на комунальні послуги.
Державну житлово-комунальну інспекцію при Кабміні створили ще минулого року, а нещодавно відповідну службу створено і на Закарпатті. Відтепер новостворена Державна житлово-комунальна інспекція в області буде контролювати роботу житлово-комунальних, тепло,- та водопостачальних, інших підприємств, які надають житлово-комунальні послуги населенню.
Основне ж завдання інспекції –контролювати формування цін на комунальні послуги та реагувати на скарги мешканців. Інспекція також має право перевіряти будинки і квартири, які неправомірно переплановують помешкання або ж незаконно встановлюють індивідуальне опалення.
Очолив інспекцію Едуард Маляр, який до цього працював на посаді завідувача аналітично-юридичного сектору управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.
– Є деякі питання діяльності в галузі житлово-комунального господарства, які органи місцевого самоврядування контролювати не можуть, — розповів начальник Державної житлово-комунальної інспекції в Закарпатській області. – Саме для цього і створена наша структура. Очікуємо на допомогу і громадських інспекторів. Згідно затвердженого положення Кабміну ними можуть стати споживачі житлово-комунальних послуг, люди з активною позицією, які хочуть допомогти налагодити комунальний комфорт у своїх будинках і містах, і які матимуть право виявляти порушення законодавства в житлово-комунальній сфері.
Поки що штат інспекції налічує лише одну людину — начальника. Втім, вже до кінця року планують збільшити кількість працівників до восьми.
|