«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 16.05.2024, 19:17:47

Головна » 2012 » Січень » 16 » Закарпаття лідирує по сплаті за ЖКП



Закарпаття лідирує по сплаті за ЖКП
16:50:05
 
 
Серед регіонів України упродовж січня-вересня 2011 року найвищий рівень оплати за житлово-комунальні послуги спостерігався у Закарпатській, Кіровоградській, Львівській, Сумській та Київській областях (114,4-110,3%), найнижчий – у м. Севастополі, Києві та АР Крим (98,6% - 99,7%).

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Мінрегіону.

Ці відомості надані за підсумками повторного відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 р. № 933 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630».

За інформацією Ради міністрів АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій в регіонах постійно здійснюються перерахунки розміру плати послуг у разі надання не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів.

Як зазначено в повідомленні, на підприємствах галузі здійснюється облік скарг споживачів щодо кількості та якості надання послуг. До Міністерства найбільша кількість скарг населення надходить з Донецької, Луганської областей та м. Києва.

За даними Державного комітету статистики, у період січня-вересня 2011 року за послуги теплопостачання населення України розрахувалося на 108,8%, за послуги з водопостачання та водовідведення – на 96,5%, за утримання будинків і прибудинкових споруд – на 96,3%. Варто зазначити, що за аналогічний період 2010 року ці показники становили відповідно 105,7; 95,5 та 95,2 відсотки, а за січень-вересень 2009 року – 100,5; 90,3 та 90,3 відсотки. Відповідно до цього, можна зробити висновок про наявність позитивної динаміки за означеними показниками.

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу даних державної статистичної звітності, інформації з регіонів щодо проведених перерахунків за неякісні послуги (вибірково), скарг населення за отримані неякісні послуги.

Джерело: mukachevo.net
Категорія: Закарпаття | Переглядів: 419 | Додав: nedilya


Також читайте на zakarpatpost.net
У Китаї стратили європейця вперше за півстоліття
Чи дозволять виборцям проголосувати вдома без відповідних довідок?
ЦВК опрацювала майже 100% бюлетенів: Янукович виграє 10%
Закарпаття: У Мукачеві затримали групу наркоділків
У Росії пенсіонер спалив себе перед будівлею мерії
Погода у Закарпатті та Ужгороді 19 серпня
Середня сума хабара в Україні склала 24 тисячі гривень
Loading ...

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...