«НЕДІЛЯ»
Меню сайту


Розділи новин
Закарпаття
Ужгород
Україна
Політика
Суспільство
Економіка
Фінанси
Бізнес
Наука та ІТ
Культура
Здоров’я
Цікаво
Спорт
Кримінал
Надзвичайні ситуації
Гола правда
Таке життя
Світ
Скандали



Календар новин
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930



Форма входу


Пошук

 

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 27.11.2024, 11:21:40

Головна » 2009 » Червень » 24 » З ринку зникають україномовні друковані ЗМІ



З ринку зникають україномовні друковані ЗМІ
15:17:23
 
Експерти закликають українську владу відреагувати на зникнення ринку загальнонаціональних україномовних друкованих ЗМІ в Україні.

 

Про це йшлося під час прес-конференції, присвяченій темі україномовних видань в Україні, яка відбулася сьогодні в Києві.

 

Зокрема, директор Центру Демократичні ініціативи Ілько Кучерів повідомив, що на сьогоднішній день в Україні фактично проводиться імітація серйозного опитування із використанням серйозного бренду фірми TNS Ukraine.

 

Він додав, що ця дослідницька організація є монополістом у сфері розподілу рекламних засобів на ринку друкованих ЗМІ та в останньому її рейтингу було представлено лише одне україномовне видання серед майже 100 російськомовних.

 

Таким чином, за словами експерта, склалася ситуація, коли порушується основне право українського громадянина - отримувати в Україні інформацію українською мовою.

 

У свою чергу, генеральний директор журналу Український тиждень Миколи Шейко заявив, що в Україні склалася не критична, а катастрофічна ситуація з україномовними друкованими виданнями.

 

Шейко підкреслив, що ця рейтингова дослідницька організація вже протягом декількох років переконує громадян України в тому, що україномовні видання не є рентабельними. "На сьогоднішній день українець не має вибору в отриманні інформації, яку він хоче отримати українською мовою", - підкреслив представник видання.

 

Народний депутат України Віктор Уколов (фракція БЮТ) в свою чергу додав, що дослідження TNS Ukraine використовується рекламодавцями для визначення тих видань, які не вкладатимуть свої гроші. У зв'язку з цим, оскільки в рейтингу не з'являються україномовні видання, то це призводить до їх вимирання, бо рекламодавці не вкладають у них гроші.
 
 
 

 

Категорія: Суспільство | Переглядів: 545 | Додав: valera


Також читайте на zakarpatpost.net
Закарпатський рейтинг «Лідер року-2010» назвав переможця у номінації «Громадське харчування та торгівля»
Український грабіжник тероризує Нью-Йорк: він став ворогом №1 для ФБР
Депутати Рахівщини прийняли Звернення до керівництва держави щодо нарахування оплати за спожиту електроенергію для горян
Торік на Закарпатті захисники прав споживачів зняли з реалізації понад 60% ковбаси
На Міжгірщині МНС-ники врятували туриста з Києва
Акції ВО Свобода: у Києві зобразили "кремлівських карликів", у Львові повісили "Діму Сабачніка"
На Львівщині Монумент радянським воїнам обмалювали свастиками
Loading ...

Всього коментарів: 1
18.10.2009
1. Гражданин Украины [Матеріал]
Рынок демонстрирует нужду в украинском языке на Украине - 10%.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Загрузка...
Загрузка...